helgen som varit

Ja ha så nu har det varit helg igen....

har varit skiiiiiit väder hela helgen... inge roligt alls.  men men snart e sommaren här på riktigt och hoppas på bättre väder då!

I fredags var jag iväg till sthlm och jobbade  med Conny och Emellie, nere i ett pannrum. jag och emellie fick skota bort allt skit som dom andra dragit ner på marken. skiiiit tråkigt och ganska jobbigt.

sen på kvällen så var Valle här och hälsade på en liten stund och vi gjorde mest inget alls... glode lite på tv och slappade =) gick till sängs ganska tidigt.

På lördagen så sov jag till typ 12.... var uppe någon timme och gick sen och ka mej någon timme till tills det var dags att åka till Sara. Hon hade Mary Kay möte så vi fick prova olika krämer och prylar,.... jag köpte fax ett läpp serum och läpp skrubb... hur skönt som helst.

Sen kom Magnus och hämtade mej och så åkte vi och hyrde film och köpte gidis och sen åkte vi hem och hade säng och film maraton.... i typ 4-5 timmar... hur skönt som helst att inte göra något....sen sov vi efter det!

Idag var Linda och Elina och hälsade på =) jätte kul... man ser dom inte så ofta =) Elina har ju växt tok mycket och var hur söt som helst =) och det e alltid trevligt när Linda kommer för med henne kan man prata om så mycket  och be om goda råd =)

Sen när Linda hade åkt så kollade jag på tv ett par timmar och sen var vi ut och kollade på ett hus... vi va aldrig in men utvändigt tyckte jag i alla fall att det såg mysigt ut... lite slitet men mysigt... och allt går ju att göra bättre med färg... så får åka och kolla invändigt någon annan dag kanske.

Sen var vi på middag hos magnus syster.... kyckling gryta.... hur god som helst,... men jag är ju inne i den där perioden att jag inte kan äta så himla mycket... så blev tok mätt efter bara ett par tuggor... jätte pinsamt att lämna men jag kräks om jag trycker i mej mer än ja klarar. sen stog vi ute en stund för pravitz skulle visa oss sin nya cyckel.... men växlar och allt =) han va s¨himla stolt där han for runt!

sen nu kom vi precis hem och jag tänkte  väl ringa Valle och kolla om hon ville komma över en stund....

skriver mer någon annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0