Nya lägenheten! =)

Yes nu är vi inflyttade i den nya lägenheten och det e helt underbart =) Sååå stora ytor.... man slipper kliva på en katt eller hund varje gång man tar ett steg =) och sen e det kul att fixa iorning oxå =) vi har ju bara tapetserat om i vardags rummet och sovrummet än så länge men ska även ta hallen och köket och "hund rummet" oxå. men det kommer innom sin tid... är ju inte så bråttom... har inte ens hunnit få upp alla karonger och saker ännu.

Idag har vi faktiskt varit på ikea och köpt lite nya saker,... bla ett bord och stolar till balkongen så jag har någonstans att röka =) och sen en hylla som ska sitta ovanför tv´n och sedan en liten bokhylla där vi ska ha filmer =)

Igår kom pappa hit med min nya tv... det blev bara 40 tumm, men det känns som om att det var tur för det hade blivit på tok för stort med en större... och sen att den e snygg är ju ett pluss oxå =)

CAMILLAS 30 ÅRS FEST!

Yes i går fyllde Camilla 30 år... och det firades  med en 80-tals fest... alla var utklädda och det va riktigt skoj! till och med Magnus var utkläd... tro det eller ej men så var fallet... jag kände knappt igen honom med svart peruk... och full blev han oxå som satan..... riktigt kul att se... han dansade nästan hela kvällen.... vilket e kul att se för annars brukar han mest stå ute och glo! själv var jag nykter... vågar inte riktigt dricka massa alkohol när jag e så här alergisk... (mot pollen) men jag vet att om jag dricker så blir inte dagen efter alls nå rolig... d känns typ som om det kommer mer snor än vanligt och näsan e mer täppt en vanligt.. så jag tog d lungt och kollade på alla andra roliga.
pappa och påsen va ju klart bäst utklädda.... men leopard kropps strumpa, typ och skinväsk... men svart peruk och el gitarr =) kommer komma massor med bilder sen... men har inte riktigt hittat alla kaplar som ska in i datorn bland alla kartonger!

Min lilla Diddi löper för andra gången i sitt liv just nu oxå... och ni må tro att det e jobbgt... där kan man snacka PMS MONSTER!!!!! Så fort Chocko eller Denver rör sig i närheten av henne så morrar hon eller typ hugger i luften... som ska ju inte tro att dom kan komma nära.... och sen efteråt kollar hon på mej med den här typiska blicken "tyck synd om mej, dom e elaka" Ha ha.... nej men seriöst... jag hoppas att det e över snart för hon e mycket gnälligare och surare än hon brukar vara.... (för hon kan ju vara ganska bitchig i vanliga fall oxå)

sitter nu i hund rummet (och magnus dator rum) och funderar på vad jag ska ha för färger här inne... e ju så många fler rum som måste tänkas på nu.... jag ville ha lila typ men inte magnus.... så vet inte alls... sovrummet är juh grönt och vardagsrummet svart och begé. hallen kommer det att bli tegel vägar och köket vet jag inte heller....? just nu e d ju gult... och som sagt...gult är fult.... så ha ni som läser nå förslag? Linda till exempel? =)

Nej ska upp och jobba io morgon och magnus har redan gått och knoppat... så lär väl fundera på att göra sama sak jag =) men men skriver mer någon annan dag när jag orkar eller har tid!


Kommentarer
Postat av: linda

Jag skulle nog ha haft en ljusgrå färg, de är så snyggt! Och ja gult är fult ;P
Ska du para Diddi nu då?

2008-05-05 @ 21:15:36
URL: http://www.lindaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0