Ha ha vilken TÖNT!

Japp så heter dagens blogg inlägg... ha ha och jag kan ju ta och skriva lite varför.....

Jo så här är det.. jag är SÅ JÄVLA TRÖTT på människor som inte kan hålla sig på sin sida och FATTA att jag och Magnus faktiskt är tillsammans och inte kommer att göra slut bara för att HON inte tycker om mej... Och jag tycker uppriktigt synd om henne som måste ha ett så jävla patetiskt liv som inte har bättre för sig än att bry sig om oss... HA HA säger jag bara....

Det hela började i fredags.... Jag Emellie och några till förfestade hemma hos robert =) Jätte trevligt med spel och vin.... men efter ett tag var det så klart dags att dra ner på krogen...så min älskling kom och hämtade oss  och det bar först ut till vallby för att hämta camillas jacka som en viss Maria hade tagit fel.. och sen ner på joar... vi kom väl dit kl 2 eller nåt tror jag.... men vi kände ändå att d var värt att gå in....

Så sagt och gjort, vi gick in och drack lite och dansade och hade almänt skoj.... och det var då den DÄR personen (jag nämner inga namn)  uppenbarade sig.... hon och hennes kompisar stog och dansade en BRA bit i från oss.... men men jag tänkte inte så mycket på det,... för jag SKITER faktsikt att hon var där.... så vi dansade på som vanligt och sen var det väl inge mer med det......

Träffade oxå en gammal klass kompis... David... jätte kul har typ inte träffat honom på nåt år eller 2... =)

Sen tog vi en taxi hem.... skönt att på dimpa ner i sängen när man e trött....

MEN gissa då vad som händer... jo den här patetiska människan som jag skrev om längst upp ringer till Magnus.... HA HA Ja vad ska man säga kl va typ halv 4 på natten... och ni kan ju inte gissa vad hon ringer till min pojkvän då för? Jo hon ringer till Magnus för att snacka skit om mej.... (?) Hon talade om för magnus att jag minsan hade dansat in i henne flera gånger med flit och att robban hade sparkat hennes kompis på smalbenet flera gånger HA HA synd bara att vi stog typ 5 meter ifrån dom... så jag måste ju säga att robban måste ha VÄLDIGT långa ben om han nådde dit bort.....  Som sagt PATETISKT....  va tror hon... att magnus ska ta hennes parti och göra slut med mej... Hon kan ju i så fall börja med att tala sanningen i stället för att ljuga som en häst travar..... men som sagt... tycker verkligen synd om henne som inte har nå bättre för sig än att fatta att magnus är med mej nu... SKAFFA ETT LIV FITTKÄRRING!! TACK!

Japp så det var fredag kvällen.... började bra och slutade nästa bättre när man får höra att ens eget liv faktiskt är så mycket bättre än vissa andras!

Lördagen tog vi det mest lungt... var en sväng till fjärdhundra och degade där i stället hos mganus syrra......

sen hem och hade tvättstugan.... *suck* mindre kul kan jag tycka... men men nu har man i alla fall rena kläder!

Efter det gick magnus ner i garaget och meckade medans jag tog en promis till pappa för att glo lite på tv och snacka lite skit =) efter 3 timmar kom magnus dit han oxå och glode lite på tv.... sen åkte magnus hem och jag promenerade tillbax med hundarna.

När vi kom hem tog magnus en tur med fyrhjulingen... och jag satt lite vid datorn och sen hoppa vi i säng =)

I dag har vi i pricip inte gjort ett skit...SKÖNT att bara få ta det lungt i bland... fast nu funderar jag på att åka å våldgästa Sara med familj =)

Åh just det måste ju oxå tala om att min lilla pissmyra Diddi läper oxå så nu blir det till att låna hem Anton och se omd et går att para dom denna gång =) då kanske det blir valpar till våren,... det återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0