Halloj!

Japp är väl ganska dålig på att skriva här men ibland kommer det lite inlägg i alla fall =)
I veckans som jhar vart har jag jobbat på som en tok.. vilket har resulterat i att jag har ont i hela kroppen och magnus lika så, så vi har mest legat här hemma i helgen och gnällt lite =)
Sen har jag även julpyntat här hemma hela veckan... och nu e jag klar... det blev tok bra =) så nu har jag fått riktig julkänsla.... och granen är inköpt och står för tillfället på balkongen.....tills det e dax att ta in den!  Kommer att komma upp julpyntar bilder på min bildagbok =)

I fredags lyckades Sara övertala mej att följa med på fest hos petronella.... men vi skulle inte gå på krogen... bara festa hos henne.... så jag hade svarta mjukis byxor på mej och  en rora tjocktröja....
men efter ett gäng groggar där uppe så tyckte dom flesta att vi skulle åka ner på krogen i alla fall... så sagt och gjort magnus kom och hämtade oss och körde oss ner till stattshörnan... Och gissa vad som händer då.... jag får INTE komma in för att jag har mjukisbyxor på mej.... (hallå har dom missat att dom kallas slaskhörnan eller fyndhörnan) man undrar ju när dom blev fina i kanten... men men det var väl inte mer med det än att jag fick åka hem och byta om....

När jag kom ner i gen så träffade jag på pappa och Eklund där nere som stog i baren och drack en massa... så det blev ganska mycket att umgås med dom och sara och alla andra som var med!

Efter att stattshörnan stängde traskade vi ner på joar där vi drack ännu mer och dansade en massa, och vid 3 tiden var vi helt slutkörda. Magnus kom och hämtade oss och körde hem alla och tillslut kom vi själva hem, då var jag så full och trött att jag stupade i säng på direkten och sov som en liten gris!

I lördags var vi mesta hemma och tog d lungt... var till västerås och köpte julgran och hälsade på mamma.... och jag köpte att par nya skor oxå kom jag på nu...l. ha ha det hade jag fan glömt bort... undra vart jag gjorde av dom....

på kvällen körde vi hem roger och therese som varit på kryssning, och deras katter som vi har haft  i 3 dagar,.,,, äntligen blev vi av med dom.... man kan ju säga att våra katter inte var så glada över att det kom 2 kattungar intågande i deras  hem =) och den lilla svarta katten pissade i min blomkruka så det skvätte över hela soffan.... uch,.

sen degade vi bara mesta dels av kvällen, glode lite på tv och gick och la oss vid 1 tiden.

Idag har oxå vart en degar dag,.,,, med massor av gnäll om att vi har ont överallt..... (kommer inte att bli skoj att jobba i morgon)   vi har oxå varit uppe hos emellie och dumpat av min löptick Diddi och ska se vad Anton kan göra... (om han nu gör något,... han verkade inte så intresserad)

Nej så vi får se om det blir nå valpar till våren.

Nu ska jag i alla fall ta och plocka undan här hemma lite så att man slipper städa när man kommer hemifrån jobbet i morgon!


Kommentarer
Postat av: Ulko

Acceptera vän-förfrågan på bilddagboken då?? :D



/Ullis med Nellie

2008-12-11 @ 14:37:46
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0