Ny säng =)

Yes nu har jag köpt en ny säng... eller i alla fall ny stomme =) jätte fin är den... hittade den på blocket igår för 300 kr =) så igår kväll åkte vi till bålsta och hämtade den.... och när vi ändå var i Bålsta var vi och hälsade på Linda och hennes lilla Elina =) dom har ju flyttat nyligen så det var första gången jag såg deras hus... och det var jätte fint... Linda har verkkligen smak för inredning... jätte fint hade dom det...
Och Elina ska vi inte ens snacka om.... vilken söt unge... jag blir aldeles varm innombords..... hur lyser upp ett helt rum till och med när hon e ledsen-.... längtar verkligen tills jag får en egen liten solstråle.....

Och Linda berättade att dom kanske skulle flytta igen oxå istället för att köpa huset dom bor i nu.. och då hade dom kollat på lite hus i Enköping... (det e ju mycket mycket billigare här än i Bålsta) och då hade robin sagt att han inte hade något emot att bo i Enköping... men det har Linda =( DUMMA linda.... jag tycker absolut att dom ska köpa hus här i stället så jga kan träffa dom oftare..... annars bllir det ju typ bara var 3 dje månad elle rnåt..... skulle va så kul om hon bodde närmare....

Men i alla fall när vi hade varit hos Linda så bar det av till skolsta pizzeria.... där jag åt en hambuger tallrik som var tol god och magnus en pizza... sen spelade vi lite jack vegas (ingen vann något)

sedan bar det av hem och magnus gick ut med hundarna medans jag skruvade ihop våran fina säng =) så nu står den på plats! men det blir ju inge sex i den sängen kan man ju säga HA HA jag har väl aldrig hört någon säng gnissla så mycket som denna gjorde... så ska man rumla runt bland lakanen så lär väl hela huset höra det *ler* nej men jag får väl försöka dra åt skruvarna eller nåt i dag..... =) nu ska jag i alla fall ta en red bull och en cigg och sen blir det våra bästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0