sjuk...och ny tv =)

Ja ha.... inge bra inge bra.. i morse när jag klev upp hade jag super ont i huvudet och var trött som bara den... men det var bara att släpa sig upp och klä på sig arbetskläderna... Magnus var ledig i dag, men gick ändå upp med mej och gick ut med hundarna =) han är bra snäll han! så åkte jag i alla fall iväg till jobbet när danne kom och hämtade upp mej,,,, somnade i bilen för att jag var sååååå trött... och sen när jag skulle kliva ur bilen orkade benen knappt bära mej.. så tror nog att jag e på väg att bli sjuk....

I alla fall när jag kom hem satt jag och kikade lite på blocket... coh hittade en tv =) så jag ringde magnus och sa det (som var i fjärdhundra och var barnvakt) och han tyckte att jag skulle maila på den! så sagt och gjort det gjorde jag!

Sen kom Julia över en stund och snackade lite skit... alltid trevligt när folk kommer på besök... spec eftersom att magnus för en gångs skull hade städat här hemma.

Sedan när magnus kom hem hade han med tv,n hört av sig så vi åkte och köpte den..  =) en 42 " plasma som vi ska ha i sovrummet....! så nu ligger min lilla gullgubbe i sängen och försöker söka kanaler! *trevligt*

I morgon blir jag hemma och magnus jobbar i alla fall.... jag lär ju sova halva dagen om jag ska må som jag gjorde i morse.....

Nu e d dax att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0