ATITYDSPROBLEM!

Japp i dag har vi jobbat på som vanligt.... och jag har faktiskt kommit på att min lilla älskade valp Pixxie har atitys problem... jävla tjurig valp d där.... lyfter man upp henne när hon inte vill så morrar hon och gör utfall mot ansiktet..... och tar man på henne när hon inte vill e d sama sak.,... hmm undra hur man ska få bort d.

Och om hon gör nåt fel och man tar henne i nackskinnet så hugger hon oxå efter en.. jävla förbannade lilla pissmyra till hund... men hon ska allt få lära sig att det e jag som bestämmer och inte hon! så de så!  nu kommer hård handskarna.

Idag har det varit soligt och varmt på jobbet och det var så rart att gå ut på balkongen å röka och ta en kaffe *myser*

nu blir det tacos som står på menyn och sedan en lång promenad... sedan blir det lite mer undan plockning här hemma =)

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha ja hon är envis hon lilla "Håkan" har du sett nån förändring på bloggen då??

2009-04-20 @ 17:06:00
URL: http://pinkiehinkie.blogg.se/
Postat av: Linda

Wow bloggen blev kanonsnygg!

2009-04-20 @ 21:50:39
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp bloggen blev skit bra och det tackar jag Ida för =) riktigt nöjd =)

2009-04-20 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0