IGEN

Japp så har jag varit så där bra på att uppdatera här igen då =) men men kan ju berätta kortfattat.

fredag var det jobb på dagen och raka vägen till viking line cinderella med ida och denise.... det var fan på fitthåret att vi kom med båten efter en fartfylld bilresa dit..... men vi klarade d....

på båten dracks det massa med alkohol och dansades en massa.... (och enligt ida rökte jag aldeles för mycket) men det bjuder jag fan pÅ =)

Roligast på båten var i alla fall en kille som kom fram till mej i baren och drog en sån där underbar raggningsreplik som skulle kunnat få den grinigaste jävla kärring att skratta... ha ha ja jag skrattade... vad skulle jag annars göra.... det var ju såååå roligt... och han va verkligen gravalvarlig oxå så här kommer den.... repliken alltså HA HA

-Nej men hej kakan står du här och smular HA HA HA JAG DÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och roligast va ju ändå på lördagen uppe på soldäck... det var kall öl, sol, trevligt sällskap.. och så fisk då så klart =) Ja jag går inte in mer på det... ni som var med vet va jag menar... och sen var det ju kassler och kasslers syster... även Magnus så kallade ragg med kjolen ut och in... Ha ha underbart!

Sedan blidde d lungt resten av helgen. träffade mina pinglor
christine och linda på söndagen.. och det var riktigt roligt.. händer ju inte allt för ofta om man säger sp =/

Nu i veckan har det varit jobb... och mer jobb... thats it.

Nnu blir d strax sova... mer jobb i morgon.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hallå madame kanske börjar bli dags att uppdatera....igen, nu har juh t.o.m. jag varit duktig på det :P

2009-05-05 @ 16:26:16
URL: http://pinkiehinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0