PÅ TIDEN

Japp d e väl på tiden att jag skriver lite här.. va ju ett tag sen =)

Kan ju börja med att samanfatta mina 2 veckor då jag typ inte har skrivit något =)

TORSDAG 9/4:

Satt på kvällen och drack ihop med ida på telefånen och skrev lite på facebook =) hemskt kul vill jag lova. och bra full blidde jag oxå!

FREDAG 10/4:

Hemma mest hela dagen och tog d lungt.... senare på kvällen blidde d party med ida, julia och gustaf och några till... vi förfestade hemma hos Julia med singstar och massa sprit =) det blev ner gång på joar... i alla fall för mej och Ida... det va riktigt roligt och vi dansade en massa, snackade med fredrik och bara hade allmänt kul =) Magnus va en ängel och hämtade oss vid halv 4 och då blev d bums i säng =)


 



LÖRDAG 11/4:

Tog d lungt hela dagen... hände inte spec mycket.....
På kvällen blidde d filmmys hemma hos Daniel och kollade på the grudge 3... lite halv läskig men inte som dom 2 första....


SÖNDAG 12/4

Sov mest hela dagen.... orkade knappt upp ur sängen... men i bland kan d vara skönt att bara vara =)
På kvällen blidde d förfest hos empan med Mia, danne och empan för att senare gå ner till Maria ett tag och förste där... fast jag smet upp till daniel och umgiks med honom en stund....
sedan ner till maria igen för att sedan dra vidare till olarys... där tog vi typ en öl eller 2 och sedan bar d av ner till joar. Kvällen bestod utav, sprit, cigg, goda vänner, söt kille och sedan så klart the poodles. Och även allas våran kära Carola var ju på joar... HA HA hon e lika full i verkligheten som på tv.
Magnus hämtade upp en aninen tankad Carro vid 3 tiden på natten för att tippa av mej i sängen halvsovandes =)

   


MÅNDAG 13/4

Tog d lungt hela dagen typ.... plockade undan lite här hemma och typ inget mer....

TISDAG 15/4

Jobbade på brahegatan och plockade tegelstenar *pust* inge roligt alls vill jag lova.. men nån jävel måste ju ta skiten och det blev jag och magnus som fick d på vårat kort.... *suck* efter att vi kom hem va vi båda slut så det blidde lite mat och sedan typ i säng....

ONDSAG 16/4

Jobbade även idag... men idag va vi i solna och rev en gammal vårdcentral som ska bli äldreboende... jag plockade och sorterade d  dom hade blvit nerrivet.... typ trä för sig, äckligt jävla isolering för sig.... *kliar* och så vidare.... sedan gick jag och magnus loss på köksinredning och slet ner alla skåp och allt som hör till =)

När vi kom hem på eftermiddagen så bar det av till hummelsta.. till ida och denise... på cykel vill jag bara poängtera... och det va skit jobbigt.. men men ska man gå ner i vikt någon gång så lär man ju börja snart....  fast hem orkade jag inte cykla så  magnus som ville cykla hem fick göra d själv och hämta bilen för att sedan åka ut och hämta mej*smile*

sedan hem till duchen och sedan i säng.

TORSDAG 17/4

Jobb, sama som igår.... rev lite kök m.m.
cyklade en runda när vi kom hem,. och sedan gjorde vi typ inget mer alls.

FREDAG 18/4

Jobbade även idag.... sama skit idag igen.. men d gick ändå =)

Hem efter jobbet och tog mej en lååååång dusch för att sedan ta Pixxie ner till vetrinären så hon fick stick i pälsen.. vaccination. det tycker hon inte om och skrek rätt ut och tryckte sig mot mej... tyckte sååå synd om henne faktiskt.

sedan satt jag mest vid datorn och glodde..... och drack lite smirre.... sedan tog jag och magnus en runda på stan , men d va inte så mycket folk ute så det blev till att åka hem och sova.

LÖRDAG 19/4

Marknad på dagen med magnus och diddi... frukost på tammerfors.... mums.
Köpte mej en ny plånbok och en väska på marknaden =)

Sedan blev det pizza hut med familjen, pappa, renee, empan och stefan, magnus och stefan (empans pappa) det va riktigt gott kan jag lova.
sedan efter d åkte vi och kollade på ytligare ett hus till mej ida och denise... så vi får se hur d blir där.

Partaj hemma hos ida och denise med fredrik, Lina, sara och mia och så klart ida och denise. men dom flesta va skiiiit tråkiga och åkt in på krogen,.... vi fattiga fanskap stannade kvar och festade vidare. Jag och ida och denise satt och snackade lite om huset vi har kollat på osv.
Vid 1 tidn kom en trött men väldigt snäll sambo och hämtade mej.


IDAG SÖNDAG 20/4

Idag gick vi upp kl typ 12... båda 2 va helt slut så vi låg kvar en stund i sängen och busade med valpen som inte alls va trött.... =) efter d klev magnus upp och åkte och köpte donken frukost medans jag tog en morgon cigg och en snabb dusch.

Sedan tog vi motorcykeln ner på marknaden för att kolla runt lite och försöka vinna nallar till vovvsingarna.. d gick inge bra... en anka fick jag med mej hem =/

Sedan har vi vart ute till fjärdhundra och hälsat på magnus syrra med barn och lekt lite med dom...

sedan hem och nu kollar jag på tv och städa och sitta vid datorn =)

Ska väl fortsätta städa lite nu så man får plats i sängen i natt... ligger ganska mycket tvätt där som ska vikas kan jag lova =)


Nu blidde detta ett väldigt långt inlägg.. men d e ju bara för att d blev 2 veckor i ett... så nu får det faktiskt räcka... och så ska jag försöka att göra ett inlägg om dagen i stället i fortsättningen =)

Kommentarer
Postat av: Linda

hörru är jobber du i veckan? jag kanske kan få komma förbi med Elina nån dag?

2009-04-20 @ 08:49:09
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: maria

hehe var du hos mig förra påsken alltså? dont remember. men du kanske inte höll dig så mkt där ;]

2010-03-23 @ 22:06:16
URL: http://jumpforjah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0