sliten AB

japp i dag e jag riktigt sliten... har inte jobbat på snart 5 veckor.. men i dag så... och det var riktigt segt kan jag säga.... man har ju lixom lagt av sig lite på dom veckorna man har varit hemma....

Men i alla fall så  var vi i tensta... men d blev en ganska slapp dag i alla fall för vi demonterade mest bara idag... och åkte hem lite tidigare.....

Men väl hemma insåg ju jag att det ser ut som en bomb hade slagit ner.... valp kiss och toa papper i hela lägenheten..... för jag e riktigt snorig nu när pollen har börjat dyka upp.... och snyter mej ungefär 520 ggr/natten och så lägger jag pappret på bordet brevid sängen... och på morgonen när man bäddar sängen så flyger lite papper ner och jag hinner inte/orkar inte ta upp d (jag vet jag e såååå lat) men när man då kommer hem så har valpen kalasat på detta papper under vardagsrums bordet...... d e typ bara små små bitar PRECIS ÖVERALLT!!!!!

Jag fattar inte... hon har ungefär 20 tusen leksaker och tuggpinnar... men ändå ska hon ge sig på allt annat... och strumpor har hon oxå dille på att dra under bordet.... =/ skit valp =p


I morgon blir d oxå jobb i tensta... *uch* men men pengar är pengar....
Och sedan på kvällen tror jag att vi skulle till Kim och thomas och grilla *mums* om vädret tillåter d vill säga......

I helgen är d påskfest på joar.... the poodles kommer dit... så vi får väl se om man kanske super till denna helg oxå... eller om man kanske jobbar... d beror ju på om dom behöver nå personal =)

Nej nu ska jag ta och bada valpen och sedan när magnus kommer hem med den andra högen med hundar blir d till att bada dom oxå... =)

Tjo hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0