TISDAG!

Japp i dag är det tisdag och vi har jobbat på som vanligt... är i solna och river en gammal vårdcentral.... det e ett ganska schysst jobb faktiskt... men i dag har jag varit väldigt trött.... vet inte varför.... men jag sov ganska dåligt i natt så det kanske beror på det....

Idag fick jag ett  mail från han som vi har varit och kollat huset hos... och han skrev att han tyckte att det var jätte kul att vi fortfarande va intresserade och att han skulle höra av sig innan helgen.... så vi kanske får det i alla fall.. vilket jag inte trodde....

men nu kanske d inte blir så i alla fall för ida och denise ska ev börja jobba i sthlm och flytta dit... och jag har ju inte dirkt råd att bo själv =/ fast jag verkligen vill ha det där huset så har jag ju inte råd *jävla skit* VILL JU !!!

Men men så kan det vara i bland... =/

I dag är det bara Pixxie som har varit med på jobbet... =)  hon har sprungit runt som en skållad råtta och busat hela dagen.. så hon lär ju lätt sova hela natten i natt skulle jag tro!

Nej nu ska jag plocka undan lite här hemma och sen e de tv som gäller hela kvällen..... d e ju desperet houswifes och ugly betty ikväll =0)

Kommentarer
Postat av: Linda

Carro jag saknar dig :(

2009-04-22 @ 22:38:39
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilken fin blogg du har ! :)

2009-04-23 @ 19:18:15
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0