TJOHO!

Nu har alla valpar förutom en flyttat... lilla pixxie... och här kommer lite nyheter,,,, hon kommer att stanna förevigt hos mej... för det första är d bara muppar som har ringt på henne och sen har jag fäst mej sååååå mycket med henne.... hon e ju sååå fin... så bara för att så kommer här en bild på den nya familjemedlemen ♥PIXXIE♥




sedan har d väl inte hänt så mycket mer på sistonde.... har typ hängt här hemma och inte gjort nåt alls...

På söndag ska jag, ida och denise iväg och kolla på ett hus... ska bli skoj...får se hur d ser ut på riktigt... på bilderna ser d ju bra ut.

i morgon blir d kryssning igen =) men denna gång blir d inte med ida... utan med pappa, renee, daniel, conny och magnus... + en annan firma som vi jobbar åt i sthlm i bland... så det är firma kryssning =) och denna gång är de inte cinderella vi åker med tyvär utan birka paradise... har hört att den båten inte e såååå rolig.. men men d blir väl va man gör d till.

och den 8-9 maj är d daxx igen för cinderella kryssning... med ida och kanske denise =) och då står självklart time machine på schemat med MIN sångare =)

Kanske även blir kryssning med ida och denise den 1-2 maj tror jag att d va... då e d pink hink som spelar och jag har aldrig sett domm så det skulle ju vara trevligt... måste bara ha råd med d oxå... =p

nej nu blir d till att gå ut med lilla pixxie och sedan äta en mat bit, min söta samb åkte precis till donken åt mej =)

Kommentarer
Postat av: julia

bra val!!! hon är sååå söt! klart hon stannar, det visste jag redan, du och pixxie kan inte skiljas från varandra! ha så kul ikväll, ta hand om din pappa =) PUSSS

2009-04-03 @ 08:13:51
Postat av: Linda

HAHA jag visste att du skulle behålla henne :P

2009-04-03 @ 10:37:28
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Ida

haha jajemensan den 8:e och 9:e blire kryssning för hela slanten med DIN sångare, hahaha! men ha det så skoj på kryssningen ikväll :D

2009-04-03 @ 17:07:22
URL: http://pinkiehinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0