JÄDRANS KATT!!!

Inte mycket sömn har det blivit i natt inte... nej för fredrik tycker tydligen att han ska ligga brevid mej.. och eftersom att jag e alergisk mot pälsdjur så resulterar det i att jag inte får någon luft när man han ska ligga så förbaskat nära mitt ansikte... tror att jag har vaktnat och knuffat ner honom säkert 10 grr i natt... men NEJ han kommer tillbax.... snacka om att inte fatta vinken.... pucko!!! det e ju dumt att lägga sig brevid husse.....

I bland trro jag fan att dom har någon inbyggt radar där dom letar efter som som e alergiska och så lägger dom sig där bara för att jävlas..... hmm.... ajja tack vare honom så kommer jag nu gå och va slö hela dagen..... *arg*

I dag blir det till att inte göra mycket... bara slappa.... kanske ska köra empan till märsta ikväll.... hon ska tydligen festa med någon gammal kompis där.... 

har nu satt ut valparna på annons.... blir skönt när dom flyttar sen.... slippa oroa sig över dom hela tiden.... och då kanske diddi slutar vara så rastlös hela tiden *hoppas*

sen har jag faktiskt legat hela morgonen och tänkt på en sak... är alla killar lika lata som min? eller lata och lata... anser alla killar att det e tjejerna i hushållet som ska städa, laga mat och tvätta... så har det blivit här hemma i alla fall... vi har snart bott här hemma ett år.. och jag tror att magnus kanske har damsugit 3 ggr? diskat kanske 10 ggr.... (vi har ingen diskmaskin) tvättat kanske 5 ggr........ resten verkar det som om att han tycker att jag ska göra....
Jag har provat att inte göra ett skit.... och bara låtit skiten vara för att se om han skulle ta d.... men NEJ... han väntar tills jag gör det....  och ja menar hur kul är det när det e ett stort disk berg i köket... 20 kilo hundhår på golvet (och vill bara påpeka då oxå att min hund hårar inte utan det e hans hund som gör det) 10 cm damm på bokhyllar osv.... det e inte kul... men varför kan inte han göra lite någon gång i bland.. ja menar båda 2 jobbar... och vi har inga barn.... jag anser att så länge båda 2 jobbar hjälps man åt hemma.... (?) har jag fel? det hadde varit anorlunda om vi hade haft barn och jag gick hemma hela dagarna eller om jag inte hade jobbat... men så e ju inte fallet.... så skriv gärna en kommentar och berätta hur ni har det hemma... e era killar bättre på "hemmasaker"?

Nej nu blir det en cigg en redbull och lite tv.....

Tjo pling!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kan väl fan inte vara allergisk? du har ju ett helt zoo hemma! knäppis.. =) kram

2009-02-20 @ 16:01:00
URL: http://svadling.blogg.se/
Postat av: Mona

Ja Chichu gör mer än mig. Men det är nästan jobbigt för han är närmast pedant. Han får panik om det bara står 1 glas på diskbänken. Då måste han diska det direkt. haha

2009-02-20 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0