jag ser det snöar =)

Japp det snöar massor idag... me like....  *tummen upp*

Har varit till irsta och skottat snö idag.... me DONT like.... men det behövdes... och kommer nog att behövas i morgn oxå... *suck* men men... så är det när man e katt/husvakt.....

sedan har jag inte gjort myckt idag.. legat i sängen mest hela dagen och gosat med diddi och valparna.... lillkillen slickade mej i hela ansiktet.... jag va väl skitig där kanske (?)

Dom små liven har börjat krypa så smått nu =) ser riktigt gulligt ut när dom snurrar runt och krälar.. =)
Igår kväll prövade jag att ha öppet till diddis bur så att  man slipper släppa i och ut henne hela tiden (för hon står verkligen och skriker)  men det var väl ingen hit... helt plötsligt kommer Diddi in i vardagsrummet med en valp i munen och släpper den på golvet och vänder om för att hämta yttligare en.... det blev slutet för en öppen bur till henne.... valparna ska ligga i sin korg och ingen annan stans PUNKT!!!!

Vi va ute i snön och busade lite med denver oxå... och magnus skotade utanför garaget....  Denver blir verkligen som en liten valp när det snöar..... mysigt att se tycker jag!

Neeej nu ska jag ta och ladda upp lite bilder på bilddagboken och sedan äta lite mat.... för i dag fuskar jag i bantningen så jag och magnus ska dela på en pizza....

Kommentarer
Postat av: Sara

tjo! går det inte att sänka på nått vis då så att diddi kan ta sig i och ur själv?

2009-02-22 @ 21:27:21
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0