trött å sliten....

Jadu... så var en jobb vecka över för oss... vi  e lediga i morgon tacka och lov... har denna vecka jobba i riktigt skitiga, äkliga och jobbiga badrum i tensta.....  uch och tvi.... vi har slitit som djur alla 3.. jag , magnus och macke.. ja och så var connys son jocke där oxå... men de var första gången han jobbade så det gick ju inte så fort... men de e ju inte så konstigt med tanke på att det var just första gången....

men det var i alla fall 5 badrum och 5 toaletter som skulle ut....  vi bilade första dagen och monterade ner saker..... bar ut toastolar, torkskåp, tvättmaskiner, badkar och hela faderullan... 

Dag 2 började dom andra att bila och ta mattor,  och jag började slipa.... jag brukar i vanliga fall bara orka typ en vägg, men denna vecka har jag slipat hela 2 badrum och bilat ett....+ burit ner massa skit... allt som hör ett badrum till ska ju ner till containern.... fy fan.. e glad att denna vecka är slut....

I  natt ska ida sova i irsta med mej och zingo, och jag  måste ta med mej massa tvätt dit och tvätta hela natten skulle jag tro.... 6 tvättkorgar har vi samlat på oss denna omgång... *suck* men men.... har tvättstugan här hemma i morgon oxå... så hoppas att jag hinner med allt....  men i morgon ska jag i alla fall sova ut... skönt.... minst 10 ska jag i alla fall sova till.....

på lördag blir det inflyttningsfest hos madde och jimmy oxå.... =) var sugen på att åka p¨å kryssning med linda och katta först men känner att jag inte har råd-....

Valparna har blivit jätte stora nu oxå =) jätte söta är dom... kommer nog bli svårt att skiljas ifrån dom sen... men jag SKA sälja alla.... ska ABSOLUT inte behålla någon.... har inte råd eller tid att få den rumsren... och sen har vi tillräckligt med djur här hemma..... men dom e ju SÅ SÖTA....!!!!

Nej nu ska jag packa ihop alla kläder och snart bege mej till irsta =)

tjo hoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0