2 KALAS

Japp... söndagen började när väckar klockan ringde kl 11 i morse... jag va helt slut.. så jag låg kvar en stund och drog mej... sen vid halv 12 gick jag upp, och hoppade in i duschen.....

efter det så klädde jag på mej och gjode mej iordning och sedan var det dags att pka till fjärdhundra för kalas nr 1... det var Selma, Pravitz och Roger som hade fyllt år i veckan och hade kalas =) massa folk var det där och jag tror att barnen blev nöjda med sina presenter... ett varsit påslakan set med bilar och hello kitty... samt en varsin sagobok med lekmatta och lite figurer som hörde till boken....


efter det var vi upp en liten snabbis till magnus farmor och farfar och hälsade på....

sedan körde magnus mej till sara till kalas nr 2. Det var söt Antons kalas... han fyllde ju hela 1 år i går =) och han har lärt sig både gå och saker innan han fylde 1... *applåder*  och han fick oxå en massa paket... en hel del leksaker har han nu-.-... utav mej och magnus fick han faktiskt en skjorta idag... eftersom att han redan har sååååå mycket leksaker...

Efter det var jag hemma och städade lite i köket och målade runt skåpluckorna... eftersom att vi ska få nytt golv i morgon ville jag ha det iordning innan... så nu e det gjort.

Sedan åkte jag och magnus till dinners och hälsade på Ida och Linda... käkade hamburgare och snackade lite.... jätte trevligt.... så det så...

sen åkte vi hem och städade lite mera.... och nu ska jag sova så att jag orkar upp till jobbet i morgon!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0