middag hos mamma =)

Ja ha... så var helgen över och tillbax till jobbet i dag då.... idag har vi varit i tensta och bilat badrum..... blä.... dom har verkligen ingen hygien där överhuvudtaget.... äckel.... ja ja... så var det med de.....

I natt har jag verkligen´inte sovit ett skit... är helt slut i huvudet.... när jag äntligen nästan hade somnat satte magnus igång att snarka och kattrackaren brevid mej började kurra.. försök sova då du..... jädrans... så nu blir det djur fritt i sovrummet.... så det så!

Igår lämnade vi av Chocko hemma hos Ida och denise.... han ska ju bo där... det hade gått bra i natt i alla fall när jag mezzade med henne i morse...... och här hemma var det helt tomt på kiss på golvet.... UNDERBART!!!!! Synd bara att pappa blev lite små sur för han sa att han ville ha chocko om jag inte skulle ha honom.... men men så kan det vara.... jag tror att han har det bättre ute hos ida.... ute på landet. så det så.


Igår var vi ju på middag hos mamma... jätte trevligt... köttfärslimpa och hemmalagad potatismos bjöds det på då! tok gott..... sedan satt vi och kollade lite på tv och tog det lungt.... mamma försökte ta de mesta med mej om hur propp skåp och alla grejer fungerar där hemma tills jah ska bo där och var husvakt......... Vi kom väl hem runt 10 tiden på kvällen.

Idag har jag varit rökfri i 12 dagar oxå... är jätte stolt över mej själv =) inte ett dugg sugen heller faktiskt så det e ju possitivt.

Och Diddi blir bara tjockare och tjockare så nu e jag nästan säker på att hon har små bäbisar i magen.... antingen det eller så blir det hårdbantning för henne efter februari. så de så... för som det e just nu typ rullar hon fram... och kommer inte ens upp i sängen längre HA HA FETGET!

Idag tänkte jag laga lite kyckling med bea sås här hemma.... med potatis croketter.... mumms,,, =) jag blir hungrig bara jag tänker på det..
och det e lika bra att passa på att gluffsa denna månad för i feb börjar bantningen..... ska faktiskt köpa en sån där träningsmaskin orbitrec eller vad den heter..... tror faktiskt att den e ganska bra..... lite najjs musik och trampa på den någon halvtimme/timme om dagen blir nog kanon... och någon timmes promenad och nyttig mat... det e det som bjuds i feb här hemma... trevligt trevligt... för annars rullar jag och magnus fram snart oxå som Diddi!

nej ta och börja laga lite mat nu då så  min stackars pojke inte hungrar ihjäl efter en hård arbetsdag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ida var iallafall överlycklig över att hon skulle få Chocco förut på jobbet, så det där kommer nog bli kanon tror jag!



Gå med i www.viktklubb.se det är kanon jag gick med där för en vecka sen och har redan gått ner 2kg.

Det är faktiskt en bra sida.



Sen så glömmer du väl inte bort att jag ska komma till västerås sen och festa? Det bara måste bli av ;)

2009-01-12 @ 20:31:58
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0