CARRAN BY NIGHT

Nu e kl 2 på natten och jag och ida sitter och glor på varsin dator i mammas vardagsrum... hm... smart... kanske borde sova snart....


Idag (igentligen igår) så har jag varit hemma i enköping och plockat och donat i lägenheten... b la sprungit 200 vänder upp på viden med grejer vi igentligen inte behöver ha... som vi igentligen skulle kunna slänga men ändå inte gör det....

e inte det ganska sjukt... varför gör man så.... man rensar ut hemma men tycker av någon konstig anledning att man borde spara en där gamla tröjan (som man igentligen inte ens kan ha längre) ifall att man kanske kan komma i den om 1 år eller 2.... så man slänger ner den i en kasse ( i mitt fall massa kläder)  och sedan klampar man upp på vinden/förådert och dumpar av skiten där.....

sen efter att det har gått kanske ett halv år så märker man sakta men säkert att det faktiskt inte finns hur mycket plats som helst på vinden heller,.,., så då blir det vindstädning.... och vad slänger man först utav alla saker där uppe... jo den där kassen med kläder som man KANSKE skulle komma i någon gång... och så tänker man att man själv e ganska puckad som sparde den..... för den e ju igentligen inte så snygg....
Varför kunde man inte bara slänga den med en gång innan den åkte upp på vinden.... Hmmm smart...

men men  så i alla fall... nu e det nästan fullt uppe på vinden... men jag tänker då inte städa där försen vi flyttar ifrån byggnaden... så det så....

efter att ha plockat en massa målade jag i garderoben i halen... (den stora) och slängde ut allt skit där... sedan åkte det in en hylla där och en klädhängare.... så nu har jag min aldeles egen hylla till mina skor i den garderoben....
och här kommer en bild på det bara för att jag e sååå nöjd =)









så, så ser det ut i våran garderob nu....

Nej nu ska jag ta och ladda upp lite bilder på bilddagboken och sedan e det nog daxx att sova lite...

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: isabel

FINA SKOR = D

2009-03-04 @ 16:33:15
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0