NYTT ÅR!

Ja ha... så var det ett nytt år igen! har väl varit hemskt dålig på att skriva här... men kan ju skriva ner lite vad som har hänt i mitt spännande liv...... Har snart varit ledig i 2 veckor ifrån jobbet..... firat jul hemma hos pappa och juldagen firade vi här hemma hos mej och magnus.....med magnus familj =) jätte mysigt... selma och pravitz hade fullt upp med att kolla alla paket under granen.... finns bilder på min bilddagbok......

Selma fick ju en jätte stor bil utav mej och magnus som hon blev jätte glad över och pravitz fick en stor robot =)

Senare på kvällen var det party hemma hos pappa..... jätte trevligt.... blev väldigt full kan jag ju säga i alla fall. Sedan bar det av ner till joar..... där jag hade jätte kul =) kom hem till pappa och efterfestade vid 5 på natten tror ja =)

Sedan var jag bakfull i typ 2 dagar och bara tog det lungt......
 
sedan har vi varit en del i fjärdhundra och hälsat på selma och pravitz........

Nyår firade jag och magnus själva här hemma och bara tog det lungt... eller Kim och thomas var här en stund på kvällen och fikade men åkte väl hem runt 10 tiden tror jah... då kollade och magnus på film och bara mös.... vid 12 tiden åkte vi upp till åkerby grusplan och kollade på raketer. =) trevlig och lugn kväll!

Och så måste jag ju passa på att skryta lite oxå.... har fakiskt varit rökfri i 8 dagar nu =) Har inte tagit ett enda bloss sedan nyårsafton =) och heller inte druckit en enda red bull =) riktigt stolt över mej själäv måste jag säga =) + att jag och magnus har börjat5 gå en timmes promenader varje dag med hundarna... i bland längre =) helt underbart.... så i år tänkte jag köra lite hälsosammare stil emot förra året.......


Och igår var jag hemma hos Linda och Robin med Elina..... jätte trevligt.... fattar inte varför man inte träffas oftare... e jätte dålig på att besöka mina  vänner..... men men i alla fall var det skit kul hos Linda... vi spelade gituar hero med trummor och sång och grejer... jätte roligt.... jag sög riktigt stenhårt på sång i alla fall kan man ju säga.......
Å så fick jag en julklapp utav Elina och Linda.. =) en groda som man hänger på vägen med förvaringsfack i =) skit söt..... kommer att komma upp en bild på min bilddagbok oxå =) så in och kolla där med er!

Och ikväll ska jag vara så duktig att jag ska börja plugga matte =) nu ha´r jag tjatat om det i snart 4 år... så det e väl dags att börja någon gång =) få se hur det kommer att gå!

Diddi har börjat blivit väldigt tjock om magen oxå... =) så jag tror faktiskt att det kommer att komma tilläkning i familjen runt första veckan i fabruari!!!!! tänk va kul med söta små Diddi valpar... underbart! så jag hoppas att det är så nu!

Nej nu e det dax att ta en promenix med vovvarna..... ute i snön =)

Kommentarer
Postat av: Ulko

Yees!! Rosa + vitt stjärnor tema i rummet :P

2009-01-08 @ 21:41:27
URL: http://oinkoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0