snöblask

fy fan va jag hatar snöblask.... jag blir så himla deppig när det e sånt väder... uch.....

I går var mathias, AT och hans tjej här och hälsade på... =) dom kom helt oanmälda.. och det var jág verkligen inte bered på.. jag satt och käkade mina fiskpinnar i mitt svettiga underställ i våran skitiga lägenhet (som jag inte har orkar städa på en vecka ordentligt)... men men det var trevligt i alla fall.. =) vi satt och snacka lite och kollade lite på tv och på bilder på datorn från helgens bravader =)

Runt 9 tiden drog dom allihoppa iväg inklusive magnus och skulle ut och sladda.... magnus på fyrhjuling och dom andra i 2 bilar.... Matte tyckte att jag skulle åka med i hans bil som sällskap så han hade någon att babbla med... men det orkade jag verkligen inte.. och sen va ju kl 9 och jag hade inte ens duschat.

så när dom hade åkt så hoppade jag in i en riktigt het dusch... och det var riktigt skönt.....

Får bara ondare och ondare i kroppen för var dag som går... tycker inte om att bära rullar med betong... * suck* men men jag behöver verkligen pengar så det är bara att jobba på och se glad ut.

Nej lägga upp lite bilder på bilddagboken och sedan lägga sig i sängen och kolla top model..... sedan knoppa..... i morgon blir det nog jävligt jobbigt att jobba så behöver mycket sömn... fast jag tänker nog snika en tradolan av pappa eller danne i morgon  skulle jag tro,.... så att man kan slippa lite utav smärtan i ryggen i alla fall....


Kommentarer
Postat av: Linda

Din länk till din dagbok funkar inte

2009-01-20 @ 22:58:56
Postat av: Anonym

Kanske inte ska lägga ut att du äter andras receptbelagda läkemedel? =)

2009-01-21 @ 19:42:51
Postat av: Sara & Anton

den förra kommentaren va min. glömde visst fylla i mitt mamn. hehe. =)

2009-01-21 @ 19:44:15
URL: http://svadling.blogg.se/
Postat av: carran

va spelar det för roll?

2009-01-21 @ 20:59:46
URL: http://carran1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0