GOD MORGON VÄRLDEN!

Japp idag e jag uppe med tuppen... kl e nu 8 och jag har varit vaken i en och en halv  timme, jag somnade kl halv 3 i natt på soffan (för ja ville inte ligga brevid magnus när han är magsjuk)

Och kl halv 7 i morse kom min sötis ut och väckte mej och frågade om jag kunde åka och köpa saftsoppa... och snäll och världens bästa flickvän som man e.. klev jag upp och styrde kossan emot statoil..... det blev en liter saftsoppa och en redbull till me själv och sedan hemmåt....

Väl hemma va det fullt rejs på valpar och katter och övriga hundar... så gå å sova igen va e d....

Så jag fixade ett glas med saftsoppa åt sjuklingen (vilket inte fick stanna kvar i hans mage spec länge) och gjorde iordning mat till valparna och tog sedan en morgon promenad med vovvarna..... sedan tillbax in där jag fick lov att trösta en liten ledsen valp som ramlade ut ur korgen rakt på huvudet och skrek som om han hade åkt på rejält med stryk... satt och gosade med honom ett tag och sedan nu sitter jag här vid datorn och glor på the voice på kanal 5 och skriver ett par rader här...

Försöker även få tag på husläkaren då pencelinet som jag har käkat i 3 dagar inte alls funkar mot min urinvägsinfektion.. och det börjar bli ganska tröttsamt att ha ont varje gång man ska gå på toaletten.

nej nu ska jag ta och se om min sjukling här hemma vill ha något.. annars blir det en cigg och red bull på balkongen!

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst.

Superfin blogg! :)



Ska vi följa varandra med bloglovin? Säg till när du har lagt till mig (bara om du vill såklart) Så lägger jag till dig!

http://www.bloglovin.com/blogg/349948/-ie-g---beroendeframkalla



Ha en bra dag! :)

2009-03-12 @ 11:57:45
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Linda

Jag kan säga som så att Robin ALDRIG skulle åka och köpa nått åt mig den tiden på dygnet!

Dig ska han vara rädd om!

2009-03-12 @ 23:29:50
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0