Här har d hänt saker!

Japp så va man 24 år nu då.. =) ett år till och sen e man halvvägs till 50 *yiippii*

Men i alla fall....

I fredags va jag Valle och empan ut till Ida och denise och festade... drack en massa och körde lite singstar... =) det va skit kul... även fast empan vann över mej på singstar hela tiden.. men men  det  e ju så när man kanske inte har den vackraste sångrösten.. och så  e jag inte så bra på sångtexter heller... och på idas och denise tv såg man inte texten som man ska göra... =)



VALLE OCH EMPAN ROCKAR LOSS!





Sedan efter förfest kom pappsen och hämta upp oss och det bar av ner till joar =) Där dansade vi och hade massa kul och jag blev VÄLDIGT full måste jag säga.... så vi vid 3 tiden när pappa kom och hämta oss kände jag att dt va väldigt skönt att slippa gå hem...

På lördagen fyllde jag år... så det va massa människor som ringa och gratta och det e ju alltid trevligt.... sedan var det stor städning som gällde.....

Söndag kom det massa folk.... farmor och farfar, pappa och renee, mona och chichu, Danne och lilla Vanessa, roger och therese samt selma och pravitz. Fick en massa fina presenter och här kommer det bilder på alla saker jag fick.. eller nästan.. för jag har redan nallar 1000 kr utav det jag fick utav pappa och renee.


        
GRODOR FRÅN IDA OCH DENISE =)



ARMBAND OCH ÖRHÄNGEN FRÅN MONA OCH CHICHU


 
HUVUVKLIARE & BLODCIRKULATIONSRING SAMT SKOR FRÅN ÄLSKLINGEN

   
2000 KR + KORT, JEANS OCH 2 TRÖJOR UTAV PAPPA OCH RENEE.


KORG OCH TECKNING UTAV THERESE, ROGER, SELMA OCH PRAVITZ.

 
BLOMMOR OCH KORT FRÅN  DANIEL, SANNA, VANESSA OCH LUCIFER.


ABSOLUT VODKA PRIDE (COLOR) UTAV MAMMA OCH MICKE.

 
BLOMMOR OCH PRESENTKORT H&M 500 KR UTAV FARMOR OCH FARFAR

Så de va presenterna jag fick =) är riktigt nöjd =) Och det va riktigt trevligt med alla gäster =)
farmor hade oxå gjort 2 jätte goda tårtor =)

sen har d väl inte hänt så mycket.. vi har jobbat och typ inge mer.

I morgon blir d dubbel kryssning med ida =)))) ska bli skit kul!

Och sen har vi inte skrivit något på länge om små skitarna heller =) dom växer så d knakar och springer runt och biter i allt dom kommer åt och e riktigt pain in the ass kan man säga... men dom e ju såååå söta..... här kommer en bild på min lilla favvo Pixxie =)


LILLA UNDERBARA PIXXIE-DUST


Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa imorn blire dubbelkryssning längtar, längtar det kommer bli så skoj, hihi

2009-03-19 @ 19:39:51
URL: http://pinkiehinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0