HELG

Japp så har halva helgen över....

som jag skrev igår så jobbad jag på joar igår i garderoben.... började kl 12 och jag jobbade till 03:45... somnade väl runt halv 5... *suck* det va faktiskt mycket jobbigare än va jag trodde,.. men så är d ju lönne helg oxå... D bara flockades in folk igår....

Idag har vi varit i fjärhundra nästan hela dagen... jag låg väl mest på soffan och halvsov =)

sen nu på eftermiddagen har jag sovit middag i 3 timmar för att orka med ytligare en kväll på joar.... i dag börjar jag kl 11.... till runt 4 skulle jah tro... men ikväll blir d nog dubbelt upp mot va d va igår eftersom att ikväll kommer starpilots dit... men men d e bara bita ihop å se glad ut =) pengar e pengar.... även om det kanske inte va såååå stort klirr i kassan detta precis... men men... nu ska jag ta och göra mej iordning... hälsa på pappa och renee innan d e daxx att jobba oxå tror jag.....

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0