Inbrott IGEN!!!!

Förbannade jävla fattiga idiot tattare!!!! Japp så var d daxx igen.. magnus skulle upp kl 6 i morse för att  åka till sthlm och övningsköra motorcykel... men vaknade lite tidigare runt halv 6.. så då gick han ut me hundarna.... när han kommer in så vaknar jag av att han typ spottar och svär.... ja då va d daxx igen... nu har dom ÅTER igen varit inne i vårat garage..... dom hade så fint tagit bort listen runt fönstret och lyft bort d... sedan måste dom ha ålat sig in genom d lilla pytte hålet och öppnat dörren innifrån..... JÄVLA IDIOTER!

Sist tog dom ju inget... förmodligen för att allt va fast kedjat där inne... men denna gång kom dom över ett par dvd skärmar till bilen + att dom snodde magnus motard... (kross) JÄVLA IDIOTER....Och dom sakerna lär ju magnus aldrig åter se.... polisen va här och tog fingeravtryck på förmiddagen och tyckte i alla fall att dom hade lämnat bra spår... man va hjälper d... finns ju inget som säger att dom fingeravtrycken finns dokumenterade någon stans... *suck*

Jävligt bra början på dagen....

sedan kom Julia förbi och fikade med mej en stund och snackade lite skit... sedan följde hon med mej ner i tvättstugan.... (vilket inte heller e så kul... tvättstugan alltså)

sedan följde jag med henne till enögla för att inhandla min dagliga ranson redbull.... och DU ANNA SKIPPER... SKIT NER DEJ!

Sedan har jag plockat och donat här hemma... busat med valpar och mer eller mindre inte gjort nåt alls....

nu på eftermiddagen var jag till vetrinären med dom små terroristerna.... uch va dom skrek när dom fick sprutor och chip.... *snyft*

sedan hem och myste lite med valpar....

vid 6 tiden kom micro och hon som skulle köpa hanen.... så vi skrev lite papper och pratade lite och sedan va d till att säga hej då till lilla Hubbo.... känns jätte skönt att åtminstonde en valp nu har flyttat, men ändå lite sorligt... kommer att sakna den lilla busen.... men men.....

Sen bar det av ner till Mazoud för att käka lite planka och bara tat lungt ett tag... och sen spelade vi lite på vegas oxå...

sedan bar d av till kvantum för att inhandla lite mer redbull... 2 till, till i kväll och 3 till i morgon *mums*

Nu  ska jag göra mej i ordning för kl 12 ska jag infinna mej på joar blå där jag ska jobba i garderoben för första gången... yiippiii å göra d första gången denna helg när d e lönning och förmodligen VÄLDIGT mycket folk ute... men ändå ganska skoj!

Skriver mer i morgon om ja inte e helt död då... =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni borde installera ett inbrottslarm eller nått! Kanske sätta upp en kamera!

2009-03-28 @ 08:08:08
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0