magsjukan smyger sig på...?

Ja ha... dagens andra inlägg handlar om att min underbara sambo nu ligger och kräks på toaletten..... yiippiiiii vi slapp inte undan magsjukan.... eller kanske.. han kan ju ha ätit något oxå som inte e lämpligt fast då borde ju jag oxå ha blivit dålig eftersom att vi äter sama mat.... jag bara hoppas att jag inte åkeer på skiten bara.... fast jag brukar inte bli smitad..... jag e snarare smittbäraren..... men man vet ju aldrig.... tycker så synd om min stackars karl... det e inte roligt att vara sjuk... inte konstigt att han har varit lite små grining i dag då..... men jag hoppas att han mår bättre snart i alla fall......

Nu på kvällen har jag föresten varit hos ida och denise och chocko och hälsat på =) dom hade äntligen införskaffat sin på en skurhink.. jag e impad =)

Nej nu ska jag ta och göra i ordning en spyhink åt min älskade och se om han e okej där inne på toa =/

Kommentarer
Postat av: Ida

haha det va ju längesen vi införskaffade den :D men nudu har vi ju t.o.m. införskaffat en ny mopp med skaft...vilken vi iofs måste göra varje gång vi ska städa

2009-03-14 @ 17:07:14
URL: http://pinkiehinkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0