hemma igen =)

japp då va man hemma i huset igen då... har ju sovit hos magnus i nästan 2 veckor... och det har varit såååå mysigt.. och jag kan ju säga att d känns så ensamt att vara här själv i huset igen.. men men så är livet. kissen vill ju oxå ha sällskap mer än bara en timme eller 2 om dagen.


idag har jag varit i stallet nästan hela dagen och kvällen... målat på som en tok.. så nu är snart stora stallet klart... det blir så fint så =) och Marie har sagt att jag och Malin får välja vilken färg vi vill i lilla stallet och vi betalar själva =) hon står för vita färgen till taket och lite väggar.... vi har varit inne på rosa... men vi ska till öb och kolla någon dag i veckan va dom har för roliga färger =)

va ju ute och red med Malin och hennes nya häst otto häromdagen oxå,... d gick väl så där... vicke kändes inte bra i bakdelen... aldeles jätte stel och ville inte alls slappna av.. så vi får väl se  hur d går nästa gång jag rider.... men jag hade en jävla träningsvärk efter den ridturen kan jag lova. =) 

åhhh gissa va jag längtar tills alls kryssningar, jag Ida och Isabell ska åka på =) d blir en hel del.... ska bli sååååå roligt....!

Och just ja... snart kommer d tillskott i familjen här hemma oxå =) ska bli såååå roligt.. ser verkligen fram emot d.. synd  bara att tiden ska gå sååå jävla långsamt när man längtar efter nåt.

nej nu ska jag ta och sova.. så jag orkar upp och åka till stallet och måla  i morgon igen =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0