Tossing!

Ja ha i morse va jag uppe före tuppen och tog mej en dusch för att sedan åka in till stan och hämta upp empan och sedan vidare mot mödravårdscentralen..... där va det första typ "mamma" mötet idag när man fick träffa en dietist och en människa som skulle förklara hur man skulle göra vissa övningar...

totalt ointressant och slöseri med tid måste jag säga att jag tycker att d mötet va
, hade nog heldre legat hemma i sängen och sovit... ja menar det va inget jag inte redan visste som sas på mötet....

Sedan rullade vi vidare mot Maxi och köpte frulle för att sedan rulla vidare mot Ackes färgcenter där emellie skulle kolla efter tapeter!

Sen vidare hem till pappa och renee för att trycka i sig den inköpta frullen... kollade lite på våra bästa år, och pratade lite.

Sen styrde jag kossan hemmåt och väl hemma traskade jag ut med doggsen på en promenix!

Sen blev d städa, fixa, dona och packa ner i alla fall halva köket och torkar ut dom skåpen som nu är tomma!




Nu på kvällen har jag vart uppe på gyn och gjort ett ultraljud och undersökning för att kolla så att allt är fint med bebis och allt står bra till där inne :D det är en väldigt rörlig liten krabat där inne....
+ att dom tog blodprov då folk tycker att jag är gul/orange i ögonvitorna... så hoppas att d inte är nå krångel där....!

Och gynekologen fick en super bra bild på bebisfot.... hon till och med utropade själv när foten kom upp i bild att OJ vilken stor fot ;) så då borde det betyda att de e en liten pojk där inne :D
Jobbigt att vänta i 4 månader för att få reda på vad det är för en liten filur som bor där inne.. men jag är ändå nöjd att jag har valt att inte ta reda på det.... ÄVEN om jag är riktigt nyfiken varje ul som tas... för uppenbarligen syns d tydligt varje gång eftersom att dom frågar om jag vet könet eller om jag vill veta d ;) men icke sa nicke.... är ju lite som att öppna ett paket i förskott jue ;) Inte för att det spelar någon som helst roll vad som boar i mej... men jag har en känsla av att det är en pojke =)

Och här kommer bilden på mitt hjärtas "lille" fot *s*




I morgon blir d tidig morgon igen för klockan 10 vankas urnsättning för finaste farfar i sthlm.... och efter det lunch med familjen, och sedan blir d till att hälsa på,  på jobbet... skadesanering alltså :D Nu är d ju evigheter sen man träffade Inga-maj och dom alla andra underbara!!! Så då blir d till att ta med sig fikabröd och hälsa på där ;D

Nej nu ska jag glo en liiiiiten srund på tv och sen blir d nog sängen tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0