Världens goaste unge!

Japp det har jag.. världens goaste unge! Han är ju så himla söt att jag bara vill ligga och mysa med honom hela dagarna!
MEN nu går ju inte det,... massor med annat som måste fixas och donas ju!

Lilleskrutt blir ju hela 4 veckor på måndag... sjukt va tiden går fort... lilleman har redan hunnit växa ur storlek 50 och nästan 56, gått upp en blöjstorlek och utvecklas verkligen för varje dag som går!
Han är MYCKET mer vaken nu än i början... underbara lillepojken!

Han har ju oxå fått ett namn nu, så han är inte längre namnlös... hans namn är numera Berra!
Fullständiga namn blir då ♥Berra Gustav Olof Österlund♥

Annars då.. är mest hemma och städar och donar och tar hand om Berra om dagarna och myser med hundarna, promenixerar med hundarna osv....

Har vart i väg till Eskilstuna och hälsat på Ida och äntligen sett hennes lägenhet, och passade även på att shoppa en del i tunapark... inte för att jag hade råd med det igentligen.. men ändå... och köpte lätt den coolaste tröjan till lillprinsen.... en ramones tröja där det står HEY HO, LETS GO på ryggen.. så jäkla ball.. och för er som inte vet det nu finns det en liten historia bakom just den frasen,,...
Jag och Ida va ju väldigt mycket på kryssningar förr, och jag kallade ju ida för Idahoo, och när man skulle få någonstans så blev det hey ho lets go... ja typ så i alla fall kortfattat.... Så den tröjan kommer att ramas in och sparas sen när Berra inte längre kan ha den :)

Sen blev det lite mer kläder till Berra och öven nåt kläderplagg till mej!

Även varit på lite tråkigare tillställning i form av begravning... Magnus mormor´s begravning.... jätte jobbigt att se den man älskar vara så ledsen... Är så fruktansvärt hemskt när folk man tycker om går bort.... Men dock en väldigt fin begraving, men lite anorlunda präst.... vissligen trevlig, men lite överdriven kanske.. i alla fall på efterfikat när karln ställer sig upp och sjunger med världens falskaste stämma... jisses.....


Även vart nere på stan här i enköping med Valle och fikat och shoppat lite grejer... igenligen inte råd med det heller... men det är svårt att låta bli när man hittar så jäkla coola saker till Berra... i detta fall bev det en skinnjacka till lillpojken... vissligen en i storlek 86 som han inte kommer att kunna ha försen om typ ett år.. men den va så jävla ball att jag inte kunde låta bli!! Så då valde jag att köpa den till honom i stället för en vår jacka till mej,, jag får väl helt enkelt klara mej utan det i år och gå utan... och det är d lätt värt det!
Blev även ett par skor och en skarf till lillekillen! samt en sjal till mej själv som jag ska ha när jag ammar Berra bland folk.

Pixxie har fått tänderna rengjorda ifrån tandsten oxå så nu har hon skinande vita tänder...
På torsdag är det Chockos tur och sedan blir det Diddi på tur.. och Diddi behövs verkligen... men det blir en dyr historia... Alla hundar samma månad... det blir runt 4000-5000 kr på en månad... men det måste ju göras så har inte så mycket val... dock får jag ju en del utan Diddis betalt utav pappa... skulle ju få ett par easy tones skor utav pappa och renee i födelsedags present, men får lov å skippa det och fixa hennes tänder i stället.... tråkigt men sant....

Annars händer det väl inte speciellt mycket mer än att jag umgås med min vackra son hela dagarna... vilket jag just precis ska göra nu.. för nu vaknar lilleman här brevid mej! Men bjuder på en bild på prinsen och sen bjuder jag även på en bild på hans sjukt snygga skinnjacka!
ENJOY!





OCH SEN SJÄLVKLART DEN COOLASTE TRÖJAN EVER!! eller i alla fall baksidan av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0