Hor Hormoner!

Uch ja.... den där jäkla spiralen är inge rolig alls.... först ursäkta infon men så blödde jag en jäkla massa... hade ett riktigt jäkla pissigt humör, gick upp i vikt och fick finnar som en annan hormonstint tonåring... och NU när det ÄNTLIGEN har slutat med dom jäkla symtomen, ja förutom sötsuget då som gör att jag går upp ännu mer i vikt.. Ja då välkomnar vi riktigt jäkla dryga kramper i magen i stället.....

Och det är inte riktigt så att de går över efter 5 minuter och kommer en gång i veckan.... utan vareviga jäkla dag typ och håller i sig nån timme eller två.... SUCK!!!

Inatt hade jag så jäkla ont att d kändes som om jag skulle kräkas.... jäkla skit....

Sååååå som läget ser ut nu ger jag det MAX en månad till och försvinner inte kramperna, så får spiralen lov att försvinna.....

Dock har jag då grymma problem va jag ska ha i stället... eller rättare sagt OM jag ska ha nåt....

Koppar spiral känns ju lixom inte sååååå jäkla lockande att sätta in direkt efter denna för då börjar ju hela jäkla skiten om....

Och hormoner verkar ju min kropp inte tycka om... så då är ju frågan.... vad ska man ha eller ska man skita i det?!

Vill ju absolut INTE bli på smällen igen.... även om jag kanske börjar bli liiiiiit små sugen på ett små syskon till Berra så är ju det absolut INTE aktuellt än på läääääänge... Vill ju hinna med att se Berrabus växa upp med alla hans framsteg lixom.....

Soooo... what to do lixom... leva i cellebat, stå ut med kramperna eller börja om med koppar?!?!

Tänk va lätt d va om någon annan bestämmde över en...



I alla fall slut skriver om det.... måste ju skriva om min fina lilleskrutt som har hunnit blitt hela 5 månader... jäklar va fort tiden går.... han växer så att det knakar, snart är vi fasiken inne på storlek 74..... han traskar runt i sin gåstol här hemma som om han inte gjort annat i sitt liv... han har upptäckt sin röst, och använder den gärna en massor i form av skrik och snack :) På morgonen kan han ligga i sin säng och snacka med sin säng mobil i säkert en timme....
Han har börjat sova dåligt på nätterna och snackar i sömnen och verkar drömma rätt mycket mardrömmar... men antar att det är en del av utvecklingen... min lilla prins som börjar bli stor ♥

Nej om man nu skulle ta ett liiiiitet ryck här hemma och plocka ihop tvätten.... har ju stugan ikväll så lika bra att samla ihop allt redan nu :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej



Har du testat P-ringen? kan rekommendera att testa den annars. den fungerade klockrent på mej iaf 1år. syster har den och hon är hur nöjd som helst

2011-08-22 @ 15:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0