Dålig uppdatering!

Skit dålig uppdatering här ja vet... men har inte så mycket spännande att skriva om....

Har vart lite halv risig här i 2 dagar och mest förflyttat mej ifrån sängen till soffan och tillbax... och det e typ det jag har gjort.... eller nej i dag blev det en vända upp i badkaret oxå *s*

Har som sagt bara tagit det lungt med mina fina små vovvar som jag by the way har döpt om deras ras, så i stället för yorkshireterrier har jag nu 3 små fina pissiruski terrier här hemma....

Fast igentligen är det bara en utav dom som pissar inne... och nu vet jag vem det är oxå... tog fröken på bargärning idag... och tro mej jag blev INTE glad... och INTE snäll imot henne d kan jag lova..... d blev nackskinnet och fejjan i pisset... nu får det fan vara nog!!!!!!!!!

Pixxie följer mej som en liten svans... där jag är där är hon.... när jag duschar så står hon utanför och skäller tills hon får komma in och ligga på sin kudde jag har lagt på golvet... är jag i soffan ligger hon på mina axlar eller min mage... när jag sover så ligger hon på mitt bröst... ja... hon är överallt där jag är... sötnöten, skulle gissa på att hon känner på sig att nåt kommer att hända här hemma snart!


Ja ja nu blev det här ett jävligt meninslöst blogg inlägg.. så jag lägger nog fan ner nu... vi ska i alla fall iväg och kolla på en kissekatt klockan 8.... en orange precis som Magnus vill....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0