förvärkar AB

Ja ha,... uppdatering här då....

HELGEN:

I fredags va jag och älskling till västerås och först lämnade hundarna hos mamma och micke... sen åkte vi in till västerås och gick på restaurang och åt middag.... hong kong.... såååååå gott... vitlöksmarinerade jätte räkor till förätt, oxfile med hackad vitlök på thaistyle med hong kong sås till varmrätt, och friterad banan till efterätt... såååå jäkla gott!!!

Efter maten åkte vi hem till mamma och micke en stund och glodde på tv och sen tillbax till västerås för att gå på bio.... sanctum kollade vi på... och jag måste säga att det va en riktigt bra film!!! Och jag har nog aldrig hållt andan så mycket som jag gjorde under denna... kommer helt klart att köpa filmen sen när den kommer :)

Magnus syster med familj va här på fika i lördags på dagen, jätte trevligt....

Fick jätte söta kläder till bebis utav dom... och en panda snuttefilt som jag har gått och sneglat på själv ganska länge men d har bara inte blivit av att jag har köpt den.. men nu har jag den i alla fall :)

På kvällen var jag upp till min fina vän Valle och kollade på melodifestivalen och snackade massa skit och sen kollade vi även på film... life as we know it... oxå riktigt bra!
Tycker helt klart att det va bäst låtar som gick vidare i melodifestivalen oxå faktiskt.. inte ofta det händer....!


Va till Sthlm i söndags och hälsade på syster yster med farmor och kusin frida.... hon bjöd på tacos och film... i rymden finns inga känslor... riktigt bra film faktiskt!

Är nu i vecka 37 och det verkar inte som om den lille har nå planer på att komma ut det minsta lilla för tidigt... men min tur går jag säkert över 2 veckor *buhuhu*

Har haft det lunt med förvärkar ett tag nu och faktiskt kunnat sova någorslunda vissa nätter... men sen i förgår har det satt igång igen med förvärkar och toabesök jäkligt ofta...

Och förvärkarna börjar bli kraftigare nu och håller i sig mycket längre än tidigare... + att dom inte bara kommer på nätterna längre utan även på dagarna... även om det är väldigt oskönt, så är d ändå bra att kroppen förbereder sig :)


Åh just ja jag va på en extra kontroll i torsdags oxå i uppsala för att kolla så att allt är okej med bebis... efter att jag tycker jag har kännt mindre utav den och att magen inte hade växt först som den skulle i 2 veckor... + för att vara på den säkra sidan efter att en viss herr Vicke blev rädd och drog omkull sin otroligt envisa matte som vägrade släppa honom....

Så jag fick såna där band på magen där man kollar nån kurva och hjärtat och så vidare... Och allt såg tack och lov bra ut där.... + att dom gjorde ul och kollade och där såg allt oxå bra ut... öven näringtillförsel i från navelsträng kollades och allt va tip top där oxå....
Och sist men inte minst klämde och kände en läkare... och det va oxå bra...

Bebis är fortfarande fixerad och redo att komma ut.... så tycker verkligen det räcker nu och h*n kan komma :)

Och idag hade mamma hämtat ut sittdelen till min vagn oxå.. skönt då slipper jag åka och göra det!

Ja nu blev det ett ganska rörigt inlägg men det får ni som läser stå ut med... om någon nu fortfarande läser *s*

Nu ska jag glo på tv och ta d lungt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag läser :-)

2011-02-22 @ 00:03:05
URL: http://raggartufsens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0