inget att göra!

Ja ha här sitter jag halv 12 på "natten" och har tråkigt, så jag passar väl på att slänga in ett meningslöst inlägg här då ;)

Idag har jag tagit en promenix ner på stan med min kära vän Valle och lille william så klart! eller lille och lille.. han är inte så jäkla liten längre... fan grabbhalvan har hunnit fylla 1 år och går för egen maskin... vart fan tar tiden vägen?!?! tiden går så sjukt jäkla fort att man inte riktigt hänger med....

Vi va i alla fall och fikade nere på stan och kollade runt lite i affärer! och kort i taket så köpte jag inget där nere... vilket annars ALLTID brukar hända.. att jag köper nåt totalt onödigt bara för att... men icke sa nicke i dag inte! Kom hem aldeles tomhänt... eller inte riktigt... en rese katalog fick jag med mej!

Är så sjukt jäkla sugen på att åka utomlands..... Jag och lilla gubben funderade ju på egypten och huraghada (stavning) i oktober där nån gång, men av någon anledning kom vi inte iväg.... (kan ju kanske bero på att jag var gravid *suck*) och man reser kanske inte utomlands när läkarna till och med rekomenderar en att inte ens åka på kryssning..... =(

Men i alla fall så är jag nu grymt sugen på att åka igen, och sitter och kollar i katalogerna och drömmer mej bort... dock är d ju inte speciellt aktuellt att åka just precis nu heller... men man kan ju börja planera en resa lite.. och ju tidigare man bokar ju billigare är det ju... så om man skulle åka i oktober nån gång i år.. då e ju trots allt bebis runt 7 månader!

Pratade även med Magnus kompis tjej emelie på fb i dag oxå på chaten om att kanske åka med henne och hennes kille + deras son Alvin (Magnus gudson)
Skulle ju va jätte kul för franmförallt Magnus att ha med sig en kompis att kunna hänga med när bebis tar tid för mej!



Ja ja nog pratat om det... mer då vad händer... inte mycket... i morgon är det första föräldrakursen... ska bli spännande att gå på..... bara hoppas att d är nån nyttig info på dessa möten och inte bara för att "mammor" ska få träffas! är inte så mycket för såna där mammagrupper och så vidare... har lixom mina vänner och behöver inte bli en "lattemorsa" på stan... är inte så mycket för sånt.... Sitta å prata om vad andras ungar har gjort i blöjan under dagen osv....

På fredag ska jag besiktia Magnus "nya" bmw oxå... skojjigt värre... skulle inte tro att den går igenom... lär bli en hel del fel på den skulle jag tro!

efter det är d dags för besök hos psykologen igen.. andra mötet blir det! första mötet gick super bra och jag tyckte att det va hur skönt som helst att få ett boll plank om alla känslor och allt som händer i mitt liv just nu... familj, graviditet, och massor med annat!

Ja ha blev som sagt ett ganska meningslöst inlägg.... så jag ger nog upp nu och fortsätter glo på tv!

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0