Min helg!

Yttligare en helg till ända.... Vecka 35 nu då..... typ dax snart för den lille att titta ut... varje dag är en dag närmare..... börjar bli ganska stor nu och tycker att d räcker *s* känner mej som en heffaklump som inte kan göra nåt typ :p


I helgen i alla fall.... fredagen bestod av att besiktia Magnus bil... det gick ju bra... 3 enkla 2 or... så d va ju nice... jag trodde att bilen skulle bli helt utdömd ja *s*

Fredag kväll gjorde vi inte ett skit typ... eller jag satt vid datorn och glodde på tv och lilla gubben med hundarna sov på soffan!

Lördag dag åkte vi till stallet och försökte få in Vicke... utav framgång kan jag ju då tala om....
så vi gav upp efter ett tag och åkte hem....

Hem och kollade lite på tv och åt lite mat,... kyckling wook... eller ja jag åt wook och magnus peta ut kycklingen och åt bara det.... typiskt karlar att inte våga smaka det andra! Vissligen tycker han inte om stark mat och det vet jag ju, men ändå.. lite ska han väl klara av :)

Sedan tog  jag mej en snabb dusch och begav mej till min kära vän Valle för att kolla på melodifestivalen :) Tycker för en gångskull att det faktiskt va rätt låtar som gick till final direkt och jag tycker att dom flesta låtarna var helt okej! Och jag måste ju säga att Danny va riktigt het ;)

Efter melodifestivalen så popades d popcorn och pratades en massor och sen kom paranormal activity på tv... och då va vi ju tvungna att titta... vilket slutade med att jag nästan satt i knät på Valle med benen uppvikta under mej *s* Dock tyckte jag slutet va ganska dåligt om jag får säga min mening! :) Inte så jäkla läskig som folk har sagt... eller vissa delar kanske!

Sen kom Adde hem efter att ha vart på star launge med några kompisar, så då satt vi uppe nån timme och snackade massa skit och sen kom min lilla gubbe upp med mat från donken till oss hungriga stackare :)   (Han hade vart hos Tomas under kvällen)

Sen blev det hem och sova!

Söndagen bestod av att försöka få in vicke... först hade pappa, Marie och Pelle försökt i typ 2-3 timmar utan framgång och sedan jag och Magnus och pappa nån timme utan framgång!

Vid 1 tiden kom det i alla fall en tjej och kollade på honom.... hon fick nöja sig med att kolla på honom i hagen, men bestämde sig ändå för att ta honom på foder ett år om han går i genom besitningen... vilket var en stooooooor sten som släpte ifrån mina axlar, för jag har verkligen haft såligt samvete att han bara har stått där på lösdriften.... Nu kommer han till någon som har möjlighet och tid att pyssla med honom och rida honom och ge honom kärlek... vilket jag inte har kunnat senaste tiden!


Efter det begav vi hos till Magnus syster som hade kalas för sina barn som fyllt år, 5 och 8... jisses va tiden går fort... dom e ju typ stora nu.... Hoppas att d inte går lika fort med våran bebis *s* :) det var i alla fall jätte trevligt och jag fick 3 st tok söta plagg till bebis utav therese som hon hade vunnit på tradera, med grodor på.... ;) och det va bra kläder som passar till både pojke och flicka oxå och det e ju bra! Tyvär glömde jag dom i bilen så har inte tagit nåt kort som jag kan slänga in just nu, men d kanske kommer :)

På kvällen gjorde vi inte mycket... glodde på tv, solsidan som vanligt... vilket underbart program! skrattar och blir aldeles lycklig inombords när jag ser det!


Runt 10 hoppade vi i säng och skulle sova.... gick inge vidare... eller jo Magnus somna som vanlig på 2 sekunder... medans jag har vridit och vänt på mej ungefär 500 ggr under natten.... skramlade väl ihop en timmes sömn under natten ungefär.... nu är magen verkligen ivägen och inget sätt är skönt att ligga/sitta..... + att jag är varm som en klimaterie kossa vill jag lova.... och det e jäkligt jobbigt eftersom att jag inte kan sova utan täcke heller *suck* Ja ja man får väl börja sova på dagarna när man är som tröttast så kanske det går!

Idag står fika på stan på shemat och ett besök hos barnmorskan!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: therese

tro mig Carro tiden går superfort när man fått barn. Och ännu snabbare när 2:an kommer. Min lilla bebis blev ju som sagt 5 år. Inte klokt, tyckte det var som igår hon var pytteliten, men nu är hon stora tjejen. /kram

2011-02-11 @ 20:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0