Berra´s mormor tisdag!

Japp i dag har Berrabus haft sin mormor här på besök som vanligt på tisdagar =) Tycker det är jätte roligt att det har blivit så! Och det tycker nog Berra oxå!

Dom har myst och busat en massa medan jag har hunnit städa, duscha och fixa och dona och rastat hundarna osv :)

Prällen va här på dop samtal oxå och d gick ju fin fint, tror att jag fick fram alla mina önskemål och att dopet kommer bli precis så som vi vill =)

Det mesta är oxå inköpt till dopet, bara lite småfix kvar! I morgon blir d en trip till västerås för att inhandla det sista. På torsdag och fredag kväll ska jag och min underbara vän och Berras ena gudmor Valle baka allt till dopet oxå... kommer att bli en massa smaskiga saker!

Det va ju sagt att vi skulle ha mat oxå, men vet inte riktigt hur det blir nu... vi funderar på att skippa det och bara köra fika! Är ju typ enklast så!


Senare på eftermiddagen va Valle här en liten stund och vi snackade lite skit :) sen skulle hon och adde på bio bio så d blev bara en kortis :)


Nä  idag blev det bara en kort  uppdatering för nu ska här plockas undan och sedan hoppas i säng!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Fia

såg bilder från dopet på nattiz fejsbok, fint! :)

2011-08-02 @ 11:08:08
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0