Badat dogsen!

Titta jag hann slänga in ett till inlägg idag :) hurtigt värre!

Berra har vart på pisshumör hela dagen idag, typ somnat i min famn och slumrat i 5-10 min svettig och jäklig... så jag försökte lägga ner honom... och varje gång vaknade han och började gallskrika... verkligen tog i ifrån tårna oxå så jag trodde att jag skulle bli döv... så det va bara att ta upp honom igen och vanka runt med honom här hemma... så har vi försökt i ett gäng omgångar nu... tills för en stund sen då jag ÄNTLIGEN kunde lägga ner honom.... och jag kan ju säga att Pixxie som e van vid att ligga i mitt knä när han normalt sover middag INTE är glad nu som har fått lov att ligga själv i soffan.... hon är ju inge bortskämd den där lilla inte *s*

I alla fall så har han sovit en stund nu, vilket har gjort att jag har hunnit duscha alla 3 hundarna, så nu är dom om möjligt ännu surare på mej.... dom far runt som galningar här hemma nu och torkar sig på allt dom kan komma åt, soffan, mattor och handdukarna jag lagt ut *s* full rulle vill jag lova... ska aldeles strax borsta och föna dom oxå, men kände att jag behövde andas lite ;)


Bjuder på lite bilder på godsen i badkaret :p







Ha ha mina fina små pälsbollar :) så mycket kärlek♥




Och Berrabus har som vanligt haft naken tid i sitt gym oxå under dagen även on han inte ville ligga där allt för lång tid i dag eftersom att han har vart gnällig.... men bjuder på ett kort därifrån oxå :)



Mitt söta lilla busfrö ;)

Nä föna hundar va det ja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0