Bloggtorka!

Ja jösses va dålig jag har vart på att uppdatera... MEN har haft fullt upp om dagarna.... och för att detta inte ska bli ett låååååångt blogg inlägg som tar 3 timmar att skriva så summerara jag lite bara om vad som har hänt... So here we go!

Fredag 27:e

På stan med Emellie, Renee, Sanna, Fredrik och Stefan samt Berra och Elvira och käkade lunch på stattshörnan och sen gick och shoppade lite! Iof stod Renee för den mesta del av shoppandet och Berrabus fick en hel del presenter!



Renee hade även med sig ett paket med en body och en "mössa" i från farmor :)



Själv köpte jag en body och 5 färgglada strumpor till Berrabus i 100 strl för stort *s* Men orkar inte lägga upp bild dessa!




LÖRDAGEN DEN 29:E

KARNEVALEN!!!
Stress stress och lite mera stress för att få på sig den där tighta jäkla sjuksköteske dressen som by the way INTE va smikrande på min kropp... snacka om att se ut som en valross på torra land *asg* MEN jag födde faktiskt barn för mindre än 3 månader sen så man kan inte kräva såååå jäkla mycket!

Karnevalen gick i alla fall fin fint och Renee ifrån våran grupp vann ett inviduellt pris för bäst utklädnad! skoj! Nån liten bild kommer väl här då... jag BJUDER på den lixom!



Efter karnevalen shoppade jag lite kläder till Berrabus oxå som verkligen behövde ha lite bodysar!



SÖNDAGEN DEN 29:E

Hände det inte allt för mycket.... Min första morsdag som va rätt så värdelös.. kändes väl inget speciellt med dem dagen... men men.... va hem till magnus mamma på dagen och firade henne och käkade grillat, och sen hem till min mamma på kvällen och uppvaktade henne... sen hem kollade på bb och sen sov!

MÅNDAG DEN 30:E

MVC och sattein spriralen... och tack och lov så gjorde d inte alls så jätte ont som folk sa att d skulle göra :) lite typ molnande värk efteråt... men thats it!

Min bil va på service oxå... så nu ska vi se om jag får den såld!

TISDAGEN DEN 31:A

Hände d inte mycket... tvättstuga på kvällen och lite städ hemma och mamma kom på besök =) blivit lite av en grej att hon kommer på tisdagar hem hit och gullar med sitt barnbarn :)

ONSDAG DEN 1:A

Nere på stan och fikade med Emellie och Elvira hela dagen och även Denice, Lina, Mia och självklart Niilo & Berra!

Kvällen bjöd pappa och Renee på ALL IN där d gluffsades oxfile spett med vilökssmär och klyftpotatis med rödvinssky! RIKTIGT gott!!


TORSDAG DEN 2:A

Valle och William p åbesök nästan hela dagen här hemma... drack kaffe och snackade skit!

På kvällen bjöds d på tacos hemma hos pappa och renee! jätte trevligt!


FREDAG DEN 3:E

Valle, William och Renee på besök nästan hela dagen, kaffe drikande och massa snack! renee hade tvättstugan oxå!

På kvällen blev det hem till mamma och micke och käkade pizza och snackade skit och kollade på BB :)

Och idag... idag jar vi typ inte gjort ett skit... försökte få lite sovmorgon vilket inte alls gick nå bra eftersom att berrabus va på sjukt dåligt humör och vaknade redan vid 6-7 och sen vägrade somna om.... lite magknip hade han oxå stackarn....


Nu blev d ett rätt så långt inlägg i alla fall men jag tänker i alla fall lägga in lite bilder oxå :)









D tar sån jäkla tid detta så resten av bilderna kommer upp på fejjan i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0