En dag i Stockholm :)

Idag har jag vart hos Mona och farmor i sthlm och hälsat på!

På vägen dit så va jag förbi i bålsta och köpte en bilbarnstol till berrabus som jag hade hittat på blocket, och med på köpet fick jag en barnvagn, som Monas kompis Alina fick och sen yttligare en bilbarnstol för nyfödd som Fanny ska få till sin snart födda lilla dotter.... vi har ju ändå ingen användning för den!


Kom i alla fall till sthlm och dumpade av lite grejer hos Mona och åkte sen och hämtade farmor, för att sen hämta Mona och Ronja och så åkte vi till stranden! Väldigt skönt att bara sitta där och inte göra nåt alls... vi fick ju hålla oss i skuggan eftersom att berra inte ska vara i solen.... men nice ändå! och hundarna hittade nå barn som dom lekte med :)
När Mona skulle gå ner och låta hundarna bada så tappade hon Chocko så han sprang i full fart ut på bryggan och sen tillbax och skällde lyckligt... skulle gissa på att dom övriga på bryggan INTE var allt för lyckliga över hans framfart *s*

Sen hem och släppte av Mona för att åka till björnboda och farmor gick in en snabbis och skulle handla lite medans jag satt i bilen med ac:n på för fullt :)

Sen hem till farmor och följde med in och skulle mata Berrabus lite och byta blöja för att sedan åka hemåt!

Väl hemma åkte vi och handlade middag i form av smörgåstårta och sen hem och åt!

Nu på kvällen har d städats lite och plockat undan!  och precis när jag va klar så kommer pappa inrullandes och ALLA sina hundar + emellie 2 hundar..... ovanligt när jag precis har städat att dom kommer....

Och ja jag vet att jag städar ofta men jag blir helt knäpp när d e skitigt och rörigt här hemma... jag klarar helt enkelt inte det, och då måste jag få städa om jag vill! så det så!


Nu ligger Berrabus och sover i sin säng sen ett par timmar tillbax och jag ska strax hoppa upp i duschen så att jag och älsklingen kan hoppa i säng sen när han kommer hem efter att ha åkt hojj hela kvällen!

Här e jätte fina kläder som Berrabus fick utav farmor idag oxå som hon köpt när hon va utomland... dock kom inte byxorna ett par jeans med på bild! skit fin grön färg på bodysarna :)




Och så vill jag bara visa vilken schysst avslappnad stil min kille har oxå :)



Och igår va vi över till pappa och renee på kvällen när pappa Magnus jobbade över och så här arga va vi i bilbarnstolen då *s*



Och sist men inte minst en bild med ren kärlek ♥



Nä duschen va d visst nu! och sen god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0