Full rulle!

Japp av någon anledning fick jag eld i baken igår, hade ju tvättstugan på kvällen vilket va riktigt förbannat varm....  Men ändå helt sjukt så tycker jag ändå på nåt sätt att det är avkopplande....

Lilla gubben min va uppe hos en kompis med alla hundarna och då tyckte jag att d passade sig att städa lite här hemma... lilleskrutt låg ju i alla fall helt utslagagen i soffan....




Så jag satte i gång att dammsuga,skura, bädda rent i sängen, fixade och donade!
så nu är det skinande rent här hemma..skönt!
Och eftersom att Denver inte är hemma nu på 2 veckor så gissar jag på att d kommer att hålla sig rätt rent! :)


Efter städningen kom lilla gubben hem så jag kunde hämta det sista i tvättstugan.. och så hade jag redan nattat lilleskrutt i sin säng så Magnus fick va hemma och hålla koll så inte han vaknade....

Efter det blev det en låååång sval dusch... riktigt riktigt skönt!!!!! Så man kunde krypa ner i en nytvättad säng, nyduschad och fräsch!!! INGA kräkor där inte *s*


Idag har vi inte hunnit med allt för mycket.... typ kollat på tv, ätit frulle och nu ligger Berravbus på sitt nya lekställe på golvet och verkar rätt nöjd...
Strax när våra bästa år är slut så blir d en promenix med dogsen och sen får vi se vad dagen har att erbjuda!!
Ja hoppas i alla fall att någon rolig vinst i från tradera dimper ner i lådan idag :)


Här har ni 2 bilder på Berrabus i "lekhörnan"





han ser ju rätt nöjd ut i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0