Berras dop

Har suttit hela förra veckan och den här veckan och planerat Berrabus dop och nu är d nästan helt klart... inbjudningskorten är efterskickade och klara och gäst listan är typ klar.... är lite svårt när Magnus inte riktigt är hjälpsam och vill säga vilka han vill bjuda osv.. så det kommer väl bara bli mina gäster på dopet då... men så länge han inte öppnar munnen så kan jag ju inte veta.... och jag tänker ju inte bjuda någon över huvudet på honom!

Har ju redan påbörjat lite inhandling oxå så att d inte behöver bli så himla mycket med en gång!

Nu är d bara dukningsplanering osv kvar....

Och så klart måste ju tårta beställas oxå.... blir nog bara nån vanlig enkel prinsess tårta tror jag är lättast!

Vårfry kyrkan blev det oxå... nära och bra och så är det ju trotts allt en fin kyrka med gott om plats.. om alla kommer som är bjudna så blir d ju trottsallt runt 55 gäster, kanske till och med mer!

Nä nu ska jag ta och börja ordna med middagen här hemma så att den är klart när lilla gubben kommer hem, och även försöka planera lite tills på lördag.. då är d ju karneval här i stan, så måste ju planeras med kläder osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0