Blonda slingor och franskmanikyr :)

Japp idag har jag fixat håret lite bättre än förra gången jag gjorde blonda slingor... då blev d ju inte alls nå bra... mest orange och flammigt och jäkligt ojämnt... men efter att min kära vän Ida tipsade mej om ett blonderings medel som är till för mörkhåriga så blev d i alla fall liiiite bättre :) Jag är ju nöjd.. men hade nog velat ha ännu ljusare... så funderar på om man ska göra fler slingor någon annan dag :)

Här kommer en sjukt snygg bild när slingmössan är på... visst är jag vacker?!?! ;)




dock va d rätt svårt att få n bra bild av resultatet men den här får duga... man ser lite i alla fall :)




Men som sagt vill ju ja mer ljust i.. men d får bli någon annan dag!!

Sen har jag passat på att måla naglarna idag oxå när berrabus sov, fransk manikyr blidde det :) så nu känner jag mej riktigt ren och fräsch!!!



Ikväll blir d grilla hemma hos Berras mormor och bonus morfar och det ska bli riktigt trevligt!

I morgon är d ju husvisningen oxå... är riktigt nyfiken på vad huset kommer att gå för... vill så jätte gärna ha det.. men va hjälper det när man inte får låna till handpenningen..... ingen som känner för att låna ut sisådär 100.000? det är väl inte så mycket..? det har väl alla liggandes hemma i en byrålåda... eller?!?!?!


nä mata klart Berrabus och sen börja röra sig mot Irsta :)


Slänger in en bild på min älskade son oxå nybadad och fin!



Kommentarer
Postat av: Ida

Det blev skitsnyggt med slingorna, visst va det en bra färg? ;)

2011-05-21 @ 16:53:04
URL: http://idisen85.blogspot.com
Postat av: carran

japp e jätte nöjd :) och färgen va skit bra... vill dock kanske ha lite mer =)

2011-05-22 @ 00:05:56
URL: http://carran1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0