Snodde den här :)

Snodde den här listan på en annan blogg och kände att det va en underhållande grej så här på lödag kvällen :)



Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 4 st
Vad tycker du om kärlek? Jag är kär i kärlek.
När kramade du någon sist? Sitter och kramar en liten pojke just nu ;) (Berra)
Saknar du någon speciell person? ja, min mormor  som inte längre finns i bland oss....
Har du svårt för att bli kär? Haha nej, jag kan bli kär över en natt
Är du singel? Nej, jag har ju min fina Magnus  :)
När fick du senast en komplimang? idag, pappa och renee sa att jag passade i en viss färg :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej d har jag icke :)
Hånglat med nån riktigt ful: Det har jag väl…
Hånglat med fler än 50 pers: Nej  d tror jag inte.... håller inte riktigt räkningen *s*
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? yes…
Gjort något riktigt dumt? Haha oh ja xD
Gjort något du verkligen ångrar? Ja ibland vill man bara sjunka ner i ett hål i marken..
Åkt ambulans? japp 2 gånger till och med...
Åkt polisbil? Noppe... en duktig flicka jag ;)
Gjort nåt olagligt? Hmm... ja d kan man nog säga....
Fått din mamma att gråta? åh ja :(
Slagit ner någon? nja... på fyllan någon gång kanske... mins inte riktigt... men mer slagits kanske än slagit ner någon....?
Skämts över dina föräldrar? Ja det hr väl hänt när man va yngre...
Sagt jag älskar dig och menat det? Men SJÄLVKLART! :D
Tar du droger? icke sa nicke...
Dricker du? Japp  helt klart... dock haft ett uppehåll nu med graviditet och ammning!
Vilka kläder sover du i?    inga alls.... :)
Vad hatar du verkligen? Hmm…svårt.... jag vet inte riktigt...
Varit kär? Är fortfarande kär :)
Är du ensam nu? Magnus och Berra och alla dom lurviga är ju här ♥
Vill du gifta dig? Nej inte som d ser ut nu.... behöver faktiskt inte ha min kärlek på ett papper!
Vill du ha barn? Nja, har ju redan ett... och KANSKE att d blir ett syskon om ett par år.. d vet man aldrig...

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Hela  min lilla familj, inklusive som lurviga!
Såg dig gråta? Magnus?
Fick dig att gråta? kommer faktiskt inte ihåg...?
Du delade en dricka med? vet inte..? aldrig.. tycker d e äckligt.. :)
Du gick på bio med? mamma, micke, magnus och Jazmine, på trassel....
Skällde på dig? pappa?! ;)
Sa någonting till dig och vad var det? Magnus.. men kommer nog inte på vad han sa..?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Yes
Pussat någon? yup :)
Köpt någonting? Ja, massor med saker på affären... mat, dricka osv...
Sjungit? jag sjunger alltid!
Saknat någon? ja :(

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? noppe
Telefon på rummet? ja mobilen e ju alltid med i samma rum.. nästan :)
Egen dator? ja
Könssjukdom? NEJ
Bra kompisar? Ja :)

 

så där ja d va den listan det :) nu ska jag mata klart berrabus som har lite magknip och inte vill sova riktigt... hoppas att han sover gott inatt i alla fall för jag e sjukt trött... och på riktigt dåligt humör känner jag... så behöver verkligen få sova....

 

God natt!


Kommentarer
Postat av: Mona Kjellström

Den snooglar jag :-)

2011-05-22 @ 00:53:59
URL: http://www.lovelymona82165.blogspot.com
Postat av: carran

do so :)

2011-05-23 @ 12:26:13
URL: http://carran1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0