Gaaahhhh

ÄNNU en helg förbi... som vanligt.... den här helgen har inte vart nån bra helg för mej.... inte förra helgen heller eller den innan det, har kommit in i en rijäl svacka som jag inte vet hur jag ska ta mej ur.. känner mej som ett åskmoln hela jävla tiden....
Har aldeles för mycket snurrandes i mitt huvud just nu.... mest irritationer på vissa människor som tror sig vara mer än oss andra... eller människor som ska tävla om saker... tex om graviditet och sjukdomar....

Har jag ont i ryggen har du mer ont i ryggen (hur fan man nu kan vilja ha mer ont i ryggen än någon annan?)

Har mitt barn vinkat i magen JA då har DIN gjort tummen upp!
ALLTSÅ FÖRLÅT men jag fattar inte hur fan det kan bli en tävling om vem som är mest gravid eller vems unge som kommer att komma först? eller vem som har störst mage? Det är väl skit jävla samma? Så länge man mår bra så är d väl bra?

Men NEJ inte i min "familj" då ska d tydligen tävlas.... och jag ORKAR inte.. jag drar mej ur den tävlingen för jag känner själv att ALLT jävla skit om den här graviditeten och alla andras jävla graviditeter äter upp mej innifrån! jag orkar inte, jag har tillräckligt att tänka på!

Det är bara det att det sårar mej jävligt mycket när man får höra från vissa männsikor att min egen familj (och då menar jag inte ifrån mammas sida) sitter och snackar massa jävla skit när man inte är med, om tex att d inte syns att jag är gravid, det ser bara ut som jag har blivit fet, eftersom att jag e fet hela vägen runt, medans andra har så söta magar som petar ut...

Men gissa vad, om jag sitter och svankar med ryggen så att ryggjäveln nästan går av och spänner ut magen så att den nästan sprängs JA då ser jag oxå höggravid ut!!!!!!!

Så lägg av med erat jävla skitsnack! för har ni inget snällt att säga, behöver ni inte ens ta mitt jävla namn på tal, utan håll bara käften!!!!!!! Och så kan ni ju tänka på att även om jag ler och säger att jag mår bra, så är d bara fasaden, det finns faktisk nåt där inne som blir jävligt sårad och ledsen, och jag är trött på att gråta mej till sömns för alla jävla elakheter man får höra.
Och sen få höra runt folk man känner att "nej nej Carro mår skit bra det har hon sagt själv" Ja d e väl klart att man säger att man mår bra? eller ska jag börja va ärlig när folk frågar? hej Carro hur e läget? Jo tack det är skit, ALLT är skit! Jag mår pissdåligt!
Jag kan ju tycka att har man kännt mej i 25 år så ska man väl för fan kunna se/höra att nåt är fel?
Och de e klart att jag inte säger sanningen för när man gör det är man ju svartsjuk och helt jävla dum i huvudet vad det än gäller!

Och det här är ändå nåt som ska vara possitivt, förihelvete jag ska ha mitt första barn om knappt 3 månader, kan jag få vara lycklig och gå på rosa moln jag oxå? nej tydligen inte.... vissa dagar är jag så jävla sänkt att d känns som om jag ångrar att jag behöll det här barnet... för i slut ändan kommer barnet att få lida över att ha en ledsen mamma, och barnet lär ju märka ganska snart att hela hennes/hans liv kommer att bli en enda stor jävla tävling gentemot den andras barn, vem som kommer att krypa, gå och prata först!!!!

Jag önskar att jag aldrig hade blivit gravid, för då hade jag kunnat vara på kryssning med Ida typ just nu och varit riktigt jävla dygnrak... då hade ALLA problem varit som bortblåsta om än för en kväll.... jag förstår varför folk blir alkholister... för så länge man har alkohol i kroppen och glada människor runt omkring sig... ja då blir livet liiiiiiiite lättare och roligare.

Inte med det sagt att jag inte är glad över mitt kommande barn.... jag älskar den där inne redan nu, men d hade ju inte gjort nåt om vissa andra vissade lika mycket gläjde.... spec kanske den som får sitt första barnbarn..... Men det kanske inte är så speciellt... vad vet jag...



SKÖNT där fick jag i alla fall en del sanningens ord sagda.... så nu blir d väl 10 kommentarer på facebook i morgon om hur jävla dum i huvudet och bortskämmd eller gnällig jag är! Men det bjuder jag på! nu vet alla som läser i alla fall att jag mår som en tuggad köttbulle som sen har skitits ut av en hund och en människa trampat på! VARSÅGODA GOTTA ER I DETTA NI!!!!!!!!!!!!!!!


I fredags hade jag storstädning här hemma... spännande.... på kvällen hälsade vi på kim och tomas en stund... det va min roliga fredag!

Lördag, då va d dags för d årliga julbordet med firman.... jätte trevligt.... specellt när man hamnar mitt i mot nån som nästan sitter och morrar vid bordet och hann knappt säga hej till arbetskollegor eftersom att det blev mer som en familjemiddag/kompismiddag än en firma tillställning! SKÅL! (Nej just d jag kunde inte skåla i annat än vatten *suck*)  500 trappsteg ner för att ta sig till maten... sen när man hämtat maten 500 trappsteg och en lång jävla korridor för att trycka i sig maten för att sedan göra om samma procidur igen och igen och igen varje gång man skulle hämta tex varmrätt och efterrätt.....
och för att inte nämna den underbara en timmes långa resan dit och hem med en båt som såg ut att vara redo att sjunka när som helst (lät som det oxå.. prata under färden va är det?) på stenhårda trästolar som stog placerade rakt fram som i en kyrka.... (jag bara väntade på att det skulle komma nån skumm människa och predika) UNDERBART!!!!

Och underhållning? Vad är det? Va det den menlösa servitören som kom upp en gång i halvtimmen för att se om nån ville ha nåt att dricka eller?

Nej tacka fan vet jag solvallas julbord, där dom har både dans/sång underhållsning, sedan dans för dom som vill och desutom hästarna att kolla på....sen må deras mat vara sämre och mindre, men i det stora hela har jag aldrig varit middnöjd på solvalla, vilket jag blev igår... riktigt besviken!

Och varför följer man med på ett julbord om man redan innan vet att man tänker vara på pissdåligt humör och sitta å grina hela förbannade jävla kvällen och tala om hur jävla dum i huvudet en människa är...? STANNA hemma då för i helvete och lås in dej i ett mörkt rum, för det va inte bara mitt humör som sänktes under kvällens gång av att bara kolla på dej!


Oj oj oj nu kommer jag att få ännu mera skit, men d bryr jag mej inte om längre...det här är MIN blogg och jag skriver vad jag vill, mina tankar och vad jag känner... och passar det inte så läs då förihelvete inte!

Jag tror jag ska bli liiiiite mer ärlig, om tex hur jag mår eller vad jag tycker om vissa människor.... för annars kommer det att äta upp mej innifrån tills jag längre inte finns kvar!

Idag har jag sovit halva dagen och degat i soffan resten av tiden, förutom nu på kvällen när jag har vart iväg och handlat en massa och haft tvättstugan!

Och by the way gick jag in i vecka 28 igår oxå... grattis till mej, jätte kul måste jag säga! nu är det inte långt kvar!

Nu tänker jag fixa lite på facebook och sen sova!

God natt!

Och lämna gärna nån kommentar någon gång ibland så man vet vem som läser....!

Kommentarer
Postat av: Sara

På dom bara! Jag avskyr sånt där! Vi diskuterade den där "tävligen" förut och det är helt galet hur det kan gå till så.. störda idioter..



jag är glad för DIN skull! att DU är gravid. och att DIN bebis vinkar =)



kom å fika nån dag vettja.



och förresten: JAG läser!



kram påre!

2010-12-19 @ 22:54:44
URL: http://antice.blogg.se/
Postat av: anne

Hej carro!

Hittade just din blogg och har läst lite vad du skrivit. Den här tävlingen som du pratar om, det är den sämsta delen med att vara gravid, och tyvärr också med att vara förälder. Jag blev precis lika irriterad som du (och då skyllde folk på hormoner, som att man inte har rätt till känslor när man är gravid. Då är man bara hormonell)men nu har jag börjat kunna sortera bort andras tankar och bry mig mer om mina egna. Hoppas att du får vara ifred från negativitet de här sista veckorna och kan njuta liiite i alla fall! Kommer att fortsätta läsa nu när jag hittat hit! Kram. Anne (från hr)

2010-12-19 @ 23:07:50
Postat av: raggartufsen

Tårar



Helst av allt skulle jag vilja ringa till dej just nu på direkten.



jag blir så ledsen och tårarna rinner hejdlöst.....jag är din MAMMA...



Jag vill så gärna glädjas tillsammans med dej....Du har haft en kämpig tid med ovisshet, massa kontroller och undersökningar och jag är sååååå glad, stolt och överväldigad att JAG fått var med på hela din resa,känns nästan som JAG ska ha barn igen ;-)



Det har varit glädje, hopp, men också fasa att det ska gå åt skogen som förra gången...det har fan inte varit kul.....Men så kom den då...den iaf för mej magiska veckan....du vet vilken jag pratar om....



Vecka 26...



Iaf för mej så har just den veckan varit ett bestämt mål, då föddes Mona och jag har i mitt huvud.....Kommer det nu så lever det och dom kan göra allt för att det ska gå bra :-)



Men...Jag är som sagt din MAMMA....Jag känner dej, jag känner dina vibbar, jag vet hur det är med allt runt omkring dej....



JAG VET ATT DU INTE MÅR BRA-



OCH....Det gör mej så ledsen, jag önskar att jag kunde ta bort graviditeten från "den" andra, jag önskar att det går åt helvete för henne JAG ÖNSKAR VEKLIGEN DET Näää usch.........F-Låt...det gör jag ju inte :-(



Men jag jag vill att du ska få glädjas varenda sekund, utan att känna att det ska va nå fajt....Det här är din graviditet, det är dina 9 månader....



Att du har en sån jädra puckad och dum pappa ska fan inte ta din ELLER min glädje ifrån dej eller mej :-(

Förra gången fick du fajtas med en av hennes andra barn.....då dom också blev gravida samtidigt....det var ett helvete för dej att se hur deras barn föddes och mådde bra, medans det gick åt skogen för dej..Finns inget jag kan säga som tröstar dej för det..INGET.....



Så denna gången.....Samma dag du ska berätta för din pappa, så får du höra hur "SYRRAN" också ska ha barn.....MEN URSÄKTA MEJ........HON ÄR INTE DIN SYRRA OCH JAG BLIR SÅÅÅÅÅ JÄVLA ARG NÄR PAPPA SÄGER ATT HON ÄR DET.....ursäkta mej, men är det nåt jag missat eller, vi kanske ska ta dna på henne.....?



Ibland när vi pratar i telefon så blir jag orolig att det är mej du är arg på, för jag vet att jag varit och är jäkligt hönsig just nu...Bär inte det, kör försiktigt osv osv.....Känns skönt iaf att läsa att det inte är mej du är arg på:-)



♥♥♥♥♥♥Älskar dej♥♥♥♥♥♥♥♥



Ps´Du vet att du kan ringa mej när du vill

Ds



/Mamma

2010-12-19 @ 23:42:27
URL: http://raggartufsens.blogspot.com
Postat av: E

Hej Carro. För det första: bra att du står på dig! Att tala om hur man mår är ingen svaghet utan en styrka, det är då det visar sig vilka som är dina riktiga vänner och familjemedlemmar. För det andra: Njut av din graviditet, jag har själv haft en underbar och en helvetisk graviditet med båda oro och psykisk ohälsa MEN försök ändå hitta små tillfällen och bara njut av ex.när magen rör sig..glöm inte att ta mycket kort och filma magen MYCKET!och glöm inte dig SJÄLV, bara för att man känner sig som en fet kossa ibland så betyder inte det att andra inte ser dig som den vackraste gravida kvinnan i världen! För det tredje: sortera bort ALL negativ energi runt dig, bryt kontakten, säg upp bekantskapen med alla som får dig att må dåligt. Lär dig även att inte ta åt dig av vad andra säger om dig(inte lätt jag vet), det enda som betyder något nu är DU,M och barnet. Omge dig med positiv energi och positiva människor.

Nej, jag säger inte att det här är den rätta vägen utan bara ett tips hur jag tog mig bort från en destruktiv tillvaro med både bråk,tjafs och mycket tårar, vägen hit(där jag är idag) har vart tuff och jag har förlorat många vänner och familjemedlemmar på vägen MEN det är SÅ värt det, att MÅ bra, att känna sig tillfreds med tillvaron och att kunna ge sina barn den kärleksfulla och(nästan)okomplicerade tillvaron. Styrke kramar och Lycka till!

2010-12-19 @ 23:43:06
Postat av: E

Sussie: Mina tårar rinner just nu ner för min kind, din kärleksförklaring till Carro,jösses..den kom direkt från hjärtat..

Carro: Jag önskar jag hade en mamma som din, en som älskade mig som din gör, alla mammor kan göra fel nån gång ibland, alla mammor kan vara jobbiga ibland, men inte alla mammor älskar sina barn som dina mamma gör.

2010-12-19 @ 23:53:48
Postat av: Carro

Åh tack alla för allt snällt ni skriver! Jag måste ju säga att efter att ha läst era kommentarer så känns d lite bättre! och jag vet ju att ni har rätt!



Och det är klart att jag inte önskar att d ska gå åt helsike för någon annan, har själv upplevt det och önskar inte ens min värsta fiende en sån sak! och igentligen är jag ju inte arg på henne, de va ju inte direkt planerat att vi skulle bli gravida samtidigt... men d tär på en att veta att man måste dela hela alltihop med nån annan.... och säkert känner hon lite samma sak angående mej....och som sagt... jag klandrar inte henne.... men hon har ju faktiskt en egen pappa som kan dalta med henne om det är så att hon behöver uppmuntran och stöd.. för jag behöver MIN pappa just nu, och känner att jag inte har hans 100% iga stöd.... och då pratar jag inte om pengar eller saker... jag pratar om känslor och kanske lite egentid, kanske en kommentar om att han är glad....!



Men alla kommentarer värmer ska ni veta! kärlek till er!!



Och Sara jag kommer mer än gärna ut och fikar någon dag =) jag har ju bil nu i alla fall 4 veckor framöver =)

2010-12-20 @ 00:14:53
URL: http://carran1.blogg.se/
Postat av: raggartufsen

E:



Nu rinner mina tårar ännu mer s

Om du visste, hur mycket jag önskar att jag kunde ta bort allt ont för carro just nu.....



Antar att det kom fram i det jag skrev....Men jag vill mer.



Jag vill finns för henne där hela tiden, jag vill ta bort allt det onda.



MEN.....Som Carro själv skrev......



Hon....



ääääh lägg ner, vi alla vet att det är Emellie vi snackar om.....Hon tycker förmodligen inte heller att det här är en idealisk situation :-(



Det är väl kanske därför hon kröker ryggen av sej för att se mer gravid ut än carro....Hon gör allt för att få både Anders och Reneés uppmärksamhet...



Men...det ursäktar INTE på något sätt hur Anders beter sej......Faktiskt inte....



/mamma

2010-12-20 @ 00:34:31
URL: http://raggartufsens.blogspot.com
Postat av: Mona Kjellström

Bra att du får ur dig allt du vill säga!!!! Det är nyttigt :) Du vet iallafall vilka som står på din sida!!! Vi är många =) JÄD

2010-12-20 @ 01:43:31
URL: http://lovelymona82165.blogspot.com
Postat av: Therese

Jösses,tårarna bara rinner när jag läser allt detta. Vi finns här för dig när du vill. Åh vi längtar sååå efter den lille så vi kan skämma bort h#n riktigt ordentligt. Hoppas du mår lite bättre nu när du fått ur dig allt detta iallafall.



Och jag läser.



Kram Therese en snart stolt faster.

2010-12-20 @ 08:26:51
Postat av: sanna P

lider med dej när ja läser detta vet ej va ja ska skriva tyvärr annat än att du mer än gärna e välkommen ut hit på fika det skulle va jättekul :) vet att förra gången du blev gravid blev ja också det sen när du förloraden barnet å ja hade mitt kvar så va det inte så kul för ja viste att du inte ville träffa oss å det va väldigt jobbigt ja mådde väldigt dåligt MEN förstår att du mådde sämre

som sagt jag e väldigt dålig på att skriva men kom gärna ut fall du vill ha lite sällskap massa pussar å kramar

2010-12-20 @ 09:05:59
Postat av: mim

För de första så är ju människor ruggit pinsamma!! tävla å trycka ner folk är sandlådenivå.

och du har ju en hel del hemska erfarenheter gällande graviditeter så folk borde verkligen behandla dej bättre!!!



Jag hade en svacka i min graviditet, jag å min kille var nära på att gå skilda vägar... jag kunde inte bita mej i tungan å vara tyst, jag kunde inte vara glad för nånting. jag var hemsk! men tur så vände de till slut å allt började funka igen.



Jag önskar dej all lycka! hoppas du hittar nån styrka så du känner dej "högre" än dom andra nötterna! God Jul!!!

2010-12-20 @ 09:44:56
Postat av: Linda

För det första är en graviditet ingen tävling. Det är en resa som förhoppningsvis avslutas med att man får en älskad och frisk liten bebis.



För det andra är det fruktansvärt elakt och oförskämt av människor (som dessutom ska föreställa ens egen familj) säger att man bara ser fet ut istället för gravid. Jag förstår inte varför man plötsligt blir allmän egendom enbart för att man blir gravid. Hur kan människor tycka att det är okei att man ser fet ut bara för att man är gravid.

För inte går folk runt annars och disskuterar någon annans vikt.



Försök ha svar på tal nästa gång någon säger något om ditt utseende. det är INTE okei att säga nått bara för att man är gravid!



Ett barn, en bebis, är ingen egendom eller accessoar. Det är en människa!

Det ska inte behövas jämföras, värderas och behöva känna press och stress över att allting är en tävling.

När ska folk förstå att alla bebisar utvecklas i sin egna takt och att det faktiskt är helt OKEI?!



Huvudsaken är att man ger sitt barn en bra uppväxt, tar hand om det och älskar det villkorslöst



Samma sak med gravidmagar, alla får inte likadant utseende på sin gravidmage! Vissa blir pikiga och står rätt ut, andra blir pyttesmå, andra runda och goa. VAD FAN SPELAR DET FÖR ROLL (ursäkta men jag blir uppriktigt irriterad)



Huvudsaken är väl att mamma och bebis mår bra, eller hur?

Och hur sjutton ska man kunna förvänta sig att mamman ska må bra när hon hela tiden utsätts för värdering, elaka kommentarer och att allting är en tävling?!



Du måste vara ärlig Carro, säg inte att du mår bra utan säg att det är skit! Förklara och säg varför också!



Du om någon förtjänar verkligen att få må bra. Jag anser att du har fått mer än väl av din beskärda del av hemskheter i livet.



Sätt ner foten och säg ifrån, det är du och din bebis som är det viktiga!

2010-12-20 @ 10:07:26
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Malin Ö

Ja du Carro!! Det är en känslomässig bergodalbana att va gravid...Men jag tycker ABSOLUT INTE att du ska "ljuga" om hur du mår, för man FÅR må dåligt..



Men jag förstår om det blir jobbigt när ens (din) graviditet jämförs med någon annans..Folk borde veta bättre än att ALLA graviditeter är olika varandra!



Jag är iaf otroligt glad över att Ella och Moa ska få en syssling =) Vi har ju inte haft så stort släkt, så tycker det är UNDERBART att den växer å vi blir fler!!!!



Om du har tråkigt någon dag så kan du alltid få komma till mig å fika, är ju oftast hemma nuförtiden! Så kan du få mysa lite med Moa ;-)



Många kramar till dig å Magnus!!!!



Ps. jag läser å följer din blogg, så hoppas du fortsätter uppddatera ofta =) Ds.

2010-12-20 @ 10:50:03
Postat av: raggartufsen

Håller med alla andra, dags att du talar om hur du mår när folk frågar :-)

Lär dej strunta i konsekvenserna av att vara ärlig, det mår du bra av just nu :-)

2010-12-20 @ 12:21:14
URL: http://raggartufsens.blogspot.com
Postat av: Veronica

Hej Carro



Väldigt bra skrivet ...blir så ledsen när man även jag som inte känner dej så bra och "bara" jobbat me dej...vet hur dåligt du mådde förra vändan och fattar helt klart att du inte mår så bra nu och är orolig om hur det ska gå med allt...



jag är väldigt glad för din skulle och hoppas att ALLT är bra och att de kommer ut en välmående bebis och hon kommer få de bra med en sån underbar mamma du kommer bli och med en mormor som BRYR sej om sin DOTTER ....synd bara att din pappa inte kan göra samma sak



försök att tänka de positiva och att du inte behöver någon annan än Magnus,din mamma och alla dina vänner och släktingar som bryr sej



Massa kramar <3<3 /Veronica K

2010-12-20 @ 23:21:58
Postat av: Veronica

2010-12-20 @ 23:23:15
Postat av: Veronica

En sak till



Din bebis mage är super FIN ser inte alls tjock ut man ser att de är en BEBIS där inne

2010-12-20 @ 23:24:18
Postat av: Nathalie

massa massa kärlek till min bästaste Carro!

2010-12-21 @ 14:43:54
URL: http://nattis.kroppsnytt.se
Postat av: Maria

Hejsan.



Alltså jag känner inte dig på det viset som alla andra känner dig, jag känner dig knappt nått men du berättade ändå förut om det som hände dig förut och jag hoppas att allt går bra för dig och det är bara att stå på sig, jag önskar dig all lycka med lilla livet i magen och hoppas att allt går bra för dig.

Och när jag träffade dig sist så syndes det att du va gravid och jag är jätteglad för eran skull.

Skit i alla som försöker göra dig illa och såra dig.

Styrkekramar till dig från dom som bor i din och Magnus gamla lägenhet

2010-12-21 @ 19:50:22
Postat av: C

Tycker det är tråkigt att du känner så här! Du har rätt att känna, men att du är bitter på din "syrra" är väll rätt trist. Att vara gravid samtidigt o prata om det tillsammans kan kanske kännas som en tävling, men det är inte det, o jag råkar veta att hon inte er det så, utan att hon har velat jämföra, oh DET ÄR INTE SAMMA SAK! O det är sjukt tråkigt att du tar det så. Hon är/var glad att ni ska ha barn samtidigt o hon är jätterädd att det ska hända dej något efter sist, eftersom hon faktiskt har älskat dej som en syster. Men att din mamm skriver att hon önskar att det ska gå åt helvete för henne gör mig RIKTIGT JÄVLA RG! Vem fan kan önska livet ur ett litet barn, för någon annans olycka! Fy helvete vad arg jag blir att hon kan skriva så så att andra människor kan läsa det!

2011-01-06 @ 23:00:39
Postat av: carran

SVAR TILL C:



Ja för det första "C" Som förmodligen är chatrine som inte ens vågar skriva sitt namn men sitter i märsta å skriver (ja sånt går att ta reda på vet du)



Har jag någonstans i inlägget skrivit att JAG menar Emellie?

Nej just precis det har jag inte, sen vad min mamma skriver och har för uppfattning om vem de gäller det står inte jag för!



Så då kan jag ju skriva det här i klar text att inlägget INTE handlar om Emellie, det handlar om pappa och renee som ska jämnföra magar och som sitter och talar om för folk att jag är fet, det va tack vare dej och farmor helgen innan julafton som jag fick reda på det.. och sedan satt pappa även och sa det på tåget på väg till julbordet att jag va fet innan oxå!



Jag har inte en enda gång önskat livet ut emellies barn, då jag själv har genom gått det och önskar inte ens min värta fiende det!





Om jag inte var glad åt att emellie och jag skulle ha barn saktidigt så hade jag väl inte skrivit upp oss på samma mammagrupper och grejer heller? eller hade jag det? och jag hade väl inte erbjudit henne saker som jag själv inte behöver som honi nte har? Jag hade väl inte ringt och påmint henne om papper som ska skickas in? då hade jag väl bett henne fara åt helvete och sist jag kollade har jag inte gjort det!



OCH FÖR DET SISTA: Det min mamma skriver kan ni för i helvete inte klandra mej för? Jag vet inte hur man tar bort kommentarer så därför har den fått vara kvar... men det är fortfarande INTE JAG som har skrivit kommentaren eller hur? och hon skriver även oxå att hon inte menar det! MEN SOM SAGT JAG STÅR INTE FÖR VAD HON SKRIVER!

2011-01-07 @ 19:21:25
URL: http://carran1.blogg.se/
Postat av: raggartufsen

Alltså !

Jag funderade länge på om jag ens skulle skriva nåt igen, jag vill inte att min dotters blogginlägg och innersta känslor och tankar ska förvandlas till nån slags klagoplank, där alla spottar på varandra, men efter det sista inlägget från C, så bara måste jag få komma med ett inlägg....



FÖRST O FRÄMST VILL JAG BE ALLA INBLANDADE OM URSÄKT FÖR ATT JAG NAMNGAV EN VISS PERSON ;-(



Jag önskar att jag aldrig gjort det, jag önskar att jag kunde ta bort det OCH FRAMFÖR ALLT JAG ÖNSKAR ATT JAG ALDRIG SKRIVIT EN DEL AV DET JAG SKREV.



Men jag är ingen elak människa och som ni alla kan läsa och säkert förstå så menade jag det ju verkligen inte. Hur skulle jag som var med när det gick åt skogen för min dotter senast kunna önska livet ur någon annans barn. Jag menade det verkligen inte och det hoppas jag att alla som läser förstår...F-Låt F-Låt F-Låt.....



-Men.......Sen får det vara stopp.



"Du C skriver......Fy helvete vad arg jag blir att hon kan skriva så så att andra människor kan läsa det!"



-Jag tror nog att min dotter blev lika arg och ledsen när hon läste på sin facebooksida här om dagen !



Sen vill jag vill också tydligt tala om att personens mamma och jag har haft en liten maildespyt på Facebook. En dispyt som slutade med att jag bad om ursäkt för det jag sagt här och gav henne rätt att det var fullständigt fel att namnge någon person i någon blogg.



Veckan efter det så spotta hon ur sej en massa helt öppet på min dotters sida. Att hon inte gillade hennes attityd och att hon mer eller mindre skulle se sej om efter nån annanstans att bo.....Att hon skulle ställa ultimatum till min dotters pappa, din dotter eller mej !! Gör man så ?



Det min dotter fick läsa på sin sida på facebook var att jag skulle vara alkoholist och varit otrogen....

Det va alltså helt OK för henne att skriva öppet ? Å det va ju inte allt hon skrev......



När min dotter skriver att hon är ledsen för att hon inte känner att hon har sin pappa så kan ju det ännu mer förtydligas nu, när han inte ens hört av sej till henne med ett svar om hon måste flytta eller inte :-(



Sen vill jag bara avsluta med.....



Nu ÄR tjejerna med barn samtidigt, dom har knappa 10 veckor kvar båda två plus minus nån vecka hit eller dit.

Jag tror dom båda två skulle må jättebra av att det här fick ett slut.

Jag vet att iaf min dotter inte hatar den andras dotter och tycker att det här är jättetråkigt. Sen, som hon ju skriver. Ni kan ju inte lasta henne för vad dumt jag skrivit.



Det blev liksom ett höna av en fjäder :-(



Peace ;-) Nu lägger vi ner va ?



/Mamma till blogginnehavaren

2011-01-07 @ 22:25:10
Postat av: Bunny

Sussie...



Vet du vad jag tror... En gång i tiden var du och jag så sjukt starka människor och INGEN rådde på oss... Nu efter många tråkiga omständigheter har vi blivit svagare och folk drar nytta av det och försöker 'ge igen'... Så kan jag känna med folk runt mig iaf, och det resulterar tyvärr bara i att jag blir känslokall och skiter i vilket... :( ♥

2011-01-08 @ 13:12:13
URL: http://katidis.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0