Hundjävlarna är billiga just nu! PASSA PÅ!!!

Okej, kul att klock fan nu är typ 20 över 6 på morgonen och jag har vart vaken i stortsett hela jävla natten!!!  Hela kroppen kliar och det är 100 grader varm.... jag dör... drar av mej täcket för att få liiiiite kyla.... POFF så har man 3 hundar och en kattjävel slickade imot kroppen.... puttar bort alla 4 för d då kliar ännu mer och blir lika varmt ändå.... tar 2 sekunder så är idioterna tillbaka...

Tar då denna gång täcket och drar omkring mej... hårt så att hundarna inte ska komma under.... va gör vi då..? då står vi och piper och glor och skakar och tycker jätte synd om oss själva.... okej... taktiken funkar inte, matte tänker inte släppa in oss.... ena puckor går och hämtar en anka och tänker JA DÅ LEKER VI I STÄLLET!!!!! Dom andra 2 idioterna påbörjar sitt psykande på husse som ovetandes sover..... SKÖNT tänker jag... så kanske jag får vara ifred och sova en stund....

Ne he.. husse vaknar till och puttar bort mupparna i från sig, som då är jävligt snabba och kryper in brevid matte som då har slappnat av en stund så att täcket ligger löst....

Så har d sett ut istortsett hela jävla natten... putta bort... kommer tillbax... puttar bort, kommer tillbax....

Sen kommer kattfan med sitt nylle upp i mitt face och tycker att vi ska kela.... öhhh klockan 3 på natten.. skulle INTE TRO DET!!!!

Till slut tröttnar jag och slänger ut samtliga ur sovrummet och stänger dörren.....
Lagom tills lilla gubbens väckarklocka går i gång på full styrka....


Ja ha d va den nattens sömn.. för vem fan kan somna om nu?

Husse öppnar dörren för att gå till jobbet... POFF så slängde sig alla 3 hundarna och kattfan upp i sängen igen....

VEM ÄR DET SOM BESTÄMMER HÄR HEMMA IGENTLIGEN? Uppenbarligen är det djuren......Jag och Magnus verkar ju inte ha mycket att säga till om i alla fall...

Så nu halv ligger jag i sängen klar vaken och med datan i knät... och hundarna och katten? Jodå dom ligger här brevid och snarkar! DJUR ÄR UNDERBARA!




Ja ha.... va roligt att det är så många som läser, och jätte kul med kommentarer... blev jätte glad av alla värmande ord i fårn förra inlägget.. sånt gör en glad, när folk uppriktigt bryr sig! sånt gör vardagsen lite bättre och lättare! STORA kramar till er!!!

Och ioch med förra inlägget vill jag bara göra ett litet extra inlägg till dej...
Alltså jag tror säkert att min pappa bryr sig om mej och säkert är glad över att få ett barnbarn... det är bara det att han visar det på ett jäkligt konstigt sätt..... tyvär--.... Vill absolut inte smutskasta eller snacka skit om pappa i den här bloggen för jag älskar honom, men jag önskar i bland att han kanske kunde ta saker lite mer allvarligt och inte skämta om allt och ta allt med en klackspark..

och som sagt.. det finns andra sätt att visa att man bryr sig än att ge pengar åt folk..... en kram eller lite ensam tid med sina barn vore kanske inte så dummt? eller varför inte en vecka utomlands... det går ju bra att åka med andras barn och lämna sina egna hemma.....
Jag hade oxå kunnat betala min resa själv... jag blev bara inte tillfrågad.. och jag tvivlar på att min syster blev det heller...?




Ja ja nu är d slut gnällt om det!

Idag om jag lyckas hålla mej vaken ska jag och Valle och William åka till sthlm och hälsa på emily :) dte va ju bara typ 1 eller 2 år sedan vi träffade henne sist... det ska bli skoj =)

Efter de blir d Västerås och köpa lysen av nå slag till min bil... lilla gubben hittade "billigt" på blocket... bara hoppas att d funkar nu och är så lätt som lilla gubben säger att byta skiten!

Efter det ska vi åka förbi Jeanette och hälsa på Jazmine när vi ändå är i västerås!

Ja ha.... nu är frågan.... ta en dusch och göra sig iordning eller försöka sova nån timme eller 2 så att man faktiskt lyckas hålla sig vaken hela dagen?
Kan nog tyvär bli svårt att somna om, för nu är d fullt ös medvetslös i magen...... tror h*n kan vara hungrig kanske...?

Kommentarer
Postat av: E

Mohahahaha! Härliga djur!

2010-12-21 @ 10:03:14
Postat av: raggartufsen

s Du får skaffa riktigt sköna sängar till dom, med egna täcken så dom helt enkelt inte vill sova med dej s

2010-12-21 @ 11:35:37
URL: http://raggartufsens.blogspot.com
Postat av: Ida

Hahahaha, underbara dom....elleeeeer???? vet du vad du får göra, du ta det lilla rummet på övervåningen och bygga ett hundrum åt dom där dom kan vara på nätterna, så slipper du dom i, under, på täcket och dig :)

2010-12-21 @ 17:50:18
URL: http://idisen85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0