Ovanligt :D

ha ha ovanligt att jag skriver typ en gång i månaden... knappt det... men har ju inte så mycke att skriva om just nu närjag e hemma och är sjukskriven om dagarna...
blir ju mest rasta hundarna och glo på tv eller surfar på fejjan :D


Men i alla fall så har vi ju flyttat nu, till pappas lägenhet :D och ÄNTLIGEN  är vi av med den där förbannade jävla psykkärringen! Vilken jävla idiot.... ni skulle ha vart med på besiktningen av lägenheten... hon gick med fingret och drog ÖVERALLT! Till och med på gallret i skåpen där man har kastruller.... jisses.. och försökte med att det luktade "skummt" när hon klev in i huset osv... idiot... synd för henne att jag va påläst och stog på mej!

Men vi har i alla fall börjat få ordning här hemma... skönt.. ett stressmoment borta i alla fall!
En ny soffa har inhandlats och en ny matta, samt en svindyr lampa, men värt varenda krona.. sen så klart lite nya blommor och gardiner... här kommer en bild på vårat fina vardagsrum! dock är inte gardinerna uppsatta ännu!










Har hunnit gå in i vecka 25 oxå... sååååå underbart... nu börjar jag nog på riktigt tro att jag verkligen kommer att bli mamma i början på nästa år!  "sköthörnan" är ju redan klar här hemma... kunde inte låta bli att ta ner mitt skötbord som jag så länge velat haft ifrån garaget.. och när d bara stog där tommt såg d så tråkigt ut, så va ju tvungen att fixa iordning lite :D

Och lite kläder har jag ju köpt oxå både nytt och begagnat  :) många aktioner vunna på tradera!

"barnrummet" blir nästa veckas projekt.... d blir i "garderoben" här nere jämns med vårat rum.. så man slipper springa i trappor på natten.... då är väl både jag och barnet klarvakna innan jag har hunnit upp! och jag behöver verkligen ett projekt just nu.. är såååå jävla trött på att vara hemma!

Bebis verkar i alla fall må bra, för d sparkas för fullt i magen och jag tycks känna att den har hicka ganska ofta... om jag nu känner rätt... men jag tror d i alla fall :D för d e lite mer regelbundna tillhopp eller hur man ska förklara de... inga direkta sparkar i alla fall!

Och så har jag börjat fundera på de här med sammandragningar... för dom säger ju att sammandragningar är kroppens sätt att öva sig in för förlossningen... och då tycker ju jag att ju mer sammandragningar man har, ju lättare förlossning borde man ju få...?  och me tanke på hur jävla mycket sammandragningar jag har.. så borde ju min förslossning gå jävligt lätt och smidigt.. elleeeer???? Ha ha, kanske bara är ett önsketänkade :)

Vilket som så längtar jag verkligen tills lilla hjärtat mitt kommer... ska bli så skoj att se va d e för nån som bor där inne!

Och kallt har d blivit oxå... är jävligt glad att jag bor inne i stan nu och inte betalar för värme kan jag lova.... fy faaaaaaaaaaaaaaaan va dyrt d hade blivit om man hade bott på landet den här vintern.... redan runt 15-20 minus på nätterna... vart ska d sluta?
Inte ens hundarna vill gå ut och kissa... man får ju klä på dom lika mycket som en själv... dock är inte mina hundar så himla förtjusta i att ha kläder på sig... man får leta och jaga efter dom här hemma när d e dags... Pixxie sätter sig på arslet och VÄGRAR gå... så henne får man dra första 4 meterna tills hon inser att FAN matte kommer inte att ta av mej kläderna... he he...

Men dom är i alla fall jävligt söta i kläderna.... här kommer lite bilder från dagens promenix!





Och i helgen va det dop oxå... lilla Magnus... FÖRLÅT Alvin döptes.... HA HA HA jag har nog aldrig hållt mej så mycket för fnitter i hela mitt liv... det var Magnus kompis Jonnys barn som döptes och Magnus blev "gudfar" eller fadder som det nu för tiden heter.... Och jag tror att prästen under en 20 minuters cermoni sa fel namn på barnet 5 ggr.... Magnus 3 ggr, hugo en gång (barnet skulle heta det i andra namn) och erik en gång...  snacka om snurresprätt... + att man knappt hörde va han sa... men men... alla kan väl ha en dålig dag.. till och med präster....

Va i alla fall på efter fika hemma hos jonny och emellie och jag fick ett par jätte fina och sköna mamma byxor utav emellie.. som nu används flitigt vill jag lova!


Ja ja nä nu blir d sängen för hela slanten.. för i morgon är d barnmorskan och lyssna på lillens hjärta och kolla så att alla värden ser bra ut =)

Får väl se om d blir nå fler inlägg på nån månad sen *s*

Kommentarer
Postat av: Linda

Soffan är skitsnygg Carro!

2010-12-01 @ 22:39:44
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Annica

lycka till :)

2010-12-01 @ 23:03:54
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Marcus

..och soffan var fin :-)

2010-12-01 @ 23:30:24
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilka fina bilder, jag har en sån där liknande soffa :)

2010-12-02 @ 00:05:45
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0