Woohoo rekord!

woohoo rekord... 2 dagar i rad bloggar jag :)
Dock blir det bara ett kort inlägg i dag för att uppdatera hur det gick hos barnmorskan =)

Det gick i alla fall super bra! Alla mina värden va tipp topp, dom hade inget alls att påpeka.. vilket e VÄLDIGT konstigt.. för här hemma har d ju inte ätits nå speciellt nyttig mat dom senaste typ.... 2 veckorna pga av flytt och allt... så det största kostintaget har ju beståt av pizza, mc.donalds och färdig mat... Men men blodproven och allt visade i ala fall bra resultat, s åjag är nöjd.... och jag behöver inte äta nå järntillkost eller nåt sånt drygt!

Magen mätte hon till 24 cm från blygdbenet och upp där livmordern slutar.. och det va tydligen mitt i mellan i kurvan, vilket oxå va super bra... hjärtslagen låg på 150, vilket oxå va bra... + att hon kände precis va bebis låg, och visade mej oxå så att jag fick känna "klumpen"

Allt som allt gick i alla fall mötet super bra, och allt såg fin fint ut, så nu kan jag slapna av lite mer... nästa träff med barnmorskan blir nu om 4 veckor och jag längtar redan... tycker så himla bra om min barnmorska!

Annars har d väl inte hänt så mycket här hemma... eller jo efter jobbet tog magnus med sig Adde och stefan hit och så hjälptes dom åt att bära upp alla tunga jävla garderober och skit på övervåningen.. så det är ju skönt att d e fixat nu! Så i morgon blir d till att spackla där inne och kanske slipa om jag hinner med... så att jag kan måla till helgen :) I alla fall grundmåla! Kommer att försöka komma ihåg att ta före och efter bilder... men minet mitt e ju ganska kort!




Sen va vi ut till åkerby med hundarna så att dom fick springa av sig ordentligt idag oxå... och d behövdes verkligen... snacka om att dom hade spring i benen :) Magnus körde sin radiostyrda bil så att hundarna kunde jaga den i säkert en kvart.. så dom lär ju sova gott i natt i alla fall ;)



Nej nu blir d sängen för min del så att man är pigg i morgon när rummet ska fixas!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0