Barbacka tur!

Åhhh så mysigt... idag tog jag den första barbacka turen någonsin på Vicke..... och det va riiiiktigt länge sedan jag red barbacka... typ när jag gick på ridskola eller så..... det blev ju ingen lång ridtur direkt, men ändå.... jätte mysigt... och Vicke killen skötte sig bättre än förväntat =p så det blir d nog mer utav!

Annars då..... VARMT har det varit nästan hela veckan nu..... höll på att dö på jobbet idag..... och jag som dricker såååå dåligt med vatten.. måste verkligen lära mej d,.... annars blir d ännu jobbigare när man jobbar....

Och snart så är d dags för kryssning med frugan igen... och som jag har längtat efter det!!!! ska bli såååå himla skoj! längtar verkligen.... synd bara att det är fel båt vi åker med... men ändå rätt folk och det e ju najjs =p

Hundarna har varit hos magnus mamma i 2 dagar nu oxå... såååå lugnt och skönt har d varit här hemma... dock har jag ju saknat mina små bäbisar.

Till helgen blir d packa ner lite skit och tömma lite skåp.-.... måla lite tak och kanske om jag orkar kapa lite ved.

Nu blir d i alla fall sängen för min del.... blir helt sänkt när jag varit till stallet..... hatar att vara allergisk mot iprincip ALLT denna årstid =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0