hus

Japp idag har jag och älskling varit och kollat på ett hus..... som ska hyras ut... vi ska inte köpa =)
Men guuuuuuud va fint huset va... alltså jag blev kär redan i hallen =)  En STOR hall med klinkersgolv med golvvärme... ett STORT kök oxå med klinkers och golvvärme ( golvvärme hela undervåningen) Och ett badrum typ lika stort som mitt sovrum är nu.... helkaklat med bubbelbadkar och en duschhörna och egen entré... kan d bli bättre när d är lerigt ute att gå raka vägen in med hundarna på toan och spola av dom? sååååååå fint!!! Och en trappa upp va d vardagsrum och 3 sovrum.... ´+ en walkin closet!!!!!! Kan d bli bättre... en walkin closet.... FATTAR ni va underbart! + att på nerévåningen fanns det ett vardagsrum som inte va byggt ännu som oxå skulle kunna bli hur fint som helst.... och inte alls mycket pengar skulle dom ha i månaden... 6500 kr och då är dbergvärme som inte alls e lika dyrt som den uppvärmningen jag har nu.

Och ca 50 m ifrån huset va stallet och hagarna... och ett stort garage som oxå hörde till huset. + ett stort land som man kan plantera massor i... med andra ord.. mitt drömmboende......

så nu håller vi ALLA tummar och tår på att vi får det! Inte för att det är några andra som har fått se d eftersom att d inte är ute på annons.. så där har vi ju en fördel =)

Och mitt hus har jag redan 2 st som är intresserade utav så det är ju bra.... så får vi det där huset kommer vi förmodligen flytta in redan i början av juni....! VORE UNDERBART!

Okej nog om huset nu =)

idag har va varit en snabbis till västerås... Magnus skulle till biltema och jag hängde med..... sen åkte vi förbi en snabbis hos mamma och micke och tog en cigg.... sedan rörde vi oss hemmåt.....
Har fixat och donat lite i trädgården.. all skit är nu körd till återbruket och jag har rensat upp lite bråte och pinnar å skit som legat.. så nu börjar d bli riktigt fint =)

Sen kom det ett par och hämtade kattungen idag oxå =) så det va ju skönt att d va så lätt att bli av med henne... så nu kan corona slappna av igen!

Sen va jag och älskling en snabbis till stallet och mockade till vicke så att han kan sova skönt i natt!

Nu sitter vi och glor på ballar av stål och strax blir d nanna kudde så att man e pigg i morgon när man ska jobba =)

God natt då!






Hoppas Hoppas Hoppas♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0