Död.....

Japp i dag är jag helt död.... festade ju som sagt hemma hos ida och denise igår.... det var  massa roligt folk där... mestadels magnus kompisar faktiskt och folk från fjärdhundra.... för att nämna några... Jeppe, källberg, thurberg, matte, niklas, och joel. Denise bröder var oxå där och hennes kusin....

Vi drack en massa, pratade en massa och jag och denise körde lite sing star..... vi försökte få med alla andra tråkmånsar med givk intr då väldigt bra.... jävla tråkisar... eller jo jeppe och niko var me och körde ett tag.. jag och jeppe var ett lag och denise och niko var ett lag.... tyvär förlorade jag och jeppe i alla låtar... men den kan vi ju bjuda på =) 

Kl 4 kom älsklingen ♥ och hämtade mej och det bar av hemmåt.... =)

I morse vaknade vi runt halv 11 och låg kvar i sängen och drog oss någon halv timme och kramades lite, jätte mysigt.. det e kärlek det! 

Idag ska vi städa här hemma och sedan ska vi åka till Linda i bålsta och hälsa på =)  hennes mammas hund snuttetass har fått valpar i förgår så måste ju kolla in dom =)

Nej nu e det dax att sätta igång med städningen om jag ska hinna =)

Kommentarer
Postat av: Sara & Anton

haha, jag hoppas du e bakis din rumpnisse!

2009-01-18 @ 12:18:14
URL: http://svadling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0