HEMMA HOS MAMMA!

Japp så var man hemma hos mamma då... =) Zingo är mindre glad över det!!

Idag har vi varit på sturegatan och jobbat som vanligt...  bilade bort det sista hissfundamentet.... och bar ut skiten som var kvar... trodde att vi var klara där nu.. men icke sa nicke... nu ska va va där resten av veckan och såga upp hål till fönster i taket =) najjs najjs... fast det beror ju på om jag får tag på någon hundvakt till diddi skrutt resten av veckan oxå... eftersom att hon ska ha valpar fram emot helgen så kan jag ju inte lämna henne ensam nå längre stunder utan måste hålla koll hela tiden nästan...

I morgon ska hon i alla fall vara hemma hos Ida och Denise... och sen får vi se....

Nu är jag hemma hos mamma oxå ja... ska ju vara kattvakt i 6 veckor framöver.... kommer nog att sova här mesta dels av tiden eftersom att diddi behöver lugn och ro med valparna... fast några kvällar blir det nog till att sova hemma med älsklingen... om inte han kommer hit vill säga.... =) kommer vara jätte jobbigt när vi inte sover tillsammans eftersom att jag e så himla van vid att ha honom brevid... men det ska nog gå bra... vi träffas ju hela dagarna när vi jobbar...... =)

Idag har jag pratat med Ida oxå om att åka på kryssning den 23 mars tror jag att det var.... för då spelar time maschine.... försökte få med mej Linda oxå men hon ville inte för hon e tråkig *lipar* och det var ju synd för har aldrig varit på kryssning med henne.... och det hade varit skit kul tror jag.... men men så det ser ut som om det blir jag och Ida och kanske denise som åker =)

nej nu ska jag ta och släppa ut den där stackars katten som inte alls tycker om diddi... och sedan lägga upp lite bilder.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0