NU ÄR DET KLIPPT!

Ja ha... så var denna vecka över oxå..... har ju som jag skrivit  restan av veckan jobbat varje dag... och även igår då..... skit jobbigt har det varit... men men det är en hel vecka kvar oxå... *suck* men men så kan det vara.

Efter jobbet igår var jag iväg till frisören... till formgivarna bar det av... kristina hette hon som klippte och jag blev riktigt nöjd.. fast hon klippte av lite mer än en decimeter..... men men ska allt slitet bort så måste man ju klippa ganska mycket när man faktiskt inte har klippt sig på ett år....

efter det bar det av hemmåt och käka pizza till middag, tog en dusch, satt lite vid datorn och sedan skjuttsade  min underbara älskling hem mej till sara....

Hemma hos sara satt vi och pratade en massa (eller jag pratade som vanligt) och så drack vi lite vin... (mestadels jag drack)  sedan spelade vi gitar hero.,.. och jag sög stenhårt kan man säga... men men.... vi provade spela på svår nivå och jag kanske träffade 20/100 och ´sara träffade kanske 80/100 så man kan ju säga att hon var jävligt bra om man jämnför med mej.....
Och Anton var blyg för mej =( det betyder alltså att jag inte träffar dom tillräckligt ofta... så det måste det bli ändring på... så det så.. där har sara inget att säga till om!

sen hem efter det för att sova och mysa lite med min prins =)

Idag blir det fest ute i hummelsta hos ida och denozzo, så i morgon kommer nog bloggen att hamna om det!

Just nu sitter jag med hårfärg i huvudet som börjar bli daxx att spola ur så nu får det vara slut skrivet...


kommer upp bilder oxå på bilddagboken i morgon på mitt nya hår.... kanske redan i eftermiddag... vifår se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0